سه‌شنبه 3 مهر 1403

دلخوری شدید پنیا / بارسا به احترام من تا زمستان صبر کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلخوری شدید پنیا / بارسا به احترام من تا زمستان صبر کند

اینیاکی پنیا معتقد است بارسلونا نباید برای خرید دروازه بان جدید عجله کند و باید به او حداقل تا ژانویه اعتماد شود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید تراشتگن و از دست رفتن فصل برای او شوک بزرگی به بارسلونا بود. او در دقایق پایانی نیمه اول از ناحیه رباط کشکک زانو مصدوم شد و بلافاصله اینیاکی پنیا جای او را گرفت. گلر جوان محصول لاماسیا که فصل قبل نیز در مقطع دوری تراشتگن از میادین دروازه بان ثابت بارسا شد، در بازی هایی که به میدان رفت 32 گل دریافت کرد.

متوسط دو گل در هر بازی آمار خوبی برای پنیا نبود و همین دلیلی شده تا مدیران بارسا به طور جدی به فکر جذب یک دروازه بان جدید به جای تراشتگن باشند. تصمیم گیری اصلی امشب خواهد بود. بارسا یا همین حالا یک دروازه بان که تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نیست را جذب خواهد کرد یا تا ژانویه صبر می کند.

از دیروز نام های مختلفی برای جانشینی تراشتگن ردیف شده اند و این قضیه اصلا به مذاق پنیا خوش نیامده است. دروازه بانی که در تمام تیم های پایه بارسا بوده، اعتقاد دارد که شایسته احترام و اعتماد بیشتری است. او می گوید فصل قبل قربانی مشکلات دفاعی بارسا شد و حالا که هانسی فلیک با تیمی جوان شده با اکثریت بازیکنان لاماسیا توانسته 6 برد متوالی در لیگ کسب کند، او نیز این لیاقت را دارد تا حداقل تا ژانویه مورد اعتماد قرار بگیرد. پنیا در نیمه دوم بازی با ویارئال یکی دو توپ عالی را مهار کرد.

او معتقد است بارسا به احترام او هم که شده باید تا زمستان صبر کند و به او فرصت لازم داده شود. باید دید در جلسه امشب مدیران و کادر فنی تصمیم نهایی چه خواهد شد.

دلخوری شدید پنیا / بارسا به احترام من تا زمستان صبر کند 2