جمعه 28 اردیبهشت 1403

دلیل اصلی چاقی و در نهایت فوت رضا داوودنژاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
دلیل اصلی چاقی و در نهایت فوت رضا داوودنژاد

اقتصادنیوز: رضا داوود نژآد بازیگر محبوب ایرانی که چند روز پیش بر اثر عارضه کبدی فوت کردند در مصاحبه ای که داشت درباره اتفاق تلخ زندگی اش صحبت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، رضا داوودنژاد، بازیگر تلویزیون و سینما در عصر سیزدهم فروردین‌ماه درگذشت و شوکی بزرگ را به سینمادوستان واهالی هنر وارد کرد. در گذشت این چهره محبوب سینمایی با واکنش بسیاری از بازیگران و هنرمندان، وایرال شدن فیلم‌ها و تصاویری از این بازیگر در فضای مجازی همراه بود. در یکی از این ویدیوها، زنده یاد داوود نژاد در مورد بزرگترین اشتباه زندگیش صحبت می کند. زنده یاد رضا داوودنژاد، در برنامه رضا رشیدپور صادقانه در مورد بزرگترین اشتباه زندگیش چنین گفت:

من چاق شدم که سربازی نرم، معافیت گرفتم.

به بابام گفتم سربازیم رو بخر، گفت نه تو باید سربازی بری، این شد که خودم رو چاق کردم و این چاقی من به اندازه 10 سال سربازی تموم شد.

و بعدها همین چاقی بیش از حد او را مجبور به جراحی لاغری کرد؛ گویا علت اصلی بیماری رضا داوود نژاد بازیگر طناز سینما و تلویزیون و پسر علیرضا داوودنژاد کارگردان معروف، چاقی و عمل اشتباه بای پس روده و به دنبال آن از بین رفتن کبد بوده است، داودنژاد طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشت.

او در یک ماه گذشته با یکسری بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی مواجه شد که به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرده و بستری شد. طی روند درمان دیگر بدنشان پاسخگو نبود در نهایت به دلیل این بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی و عفونت خون دار فانی را وداع گفتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید