پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دمتریو آلبرتینی:/ فقط خود میلان می‌تواند قهرمانی را از خودش بگیرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دمتریو آلبرتینی:/ فقط خود میلان می‌تواند قهرمانی را از خودش بگیرد

دمتریو آلبرتینی، اسطوره باشگاه میلان نسبت به قهرمانی این تیم در این فصل سری آ امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از سال‌ها ناکامی، حالا صاحب بهترین فرصت شده تا اولین اسکودتو خود را پس از 11 سال کسب کند. تنها یک تساوی در آخرین دیدار خارج از خانه در ساسولو برای فتح لیگ ایتالیا کافی است و روسونری تنها باید روند شکست ناپذیری اخیر خود را حفظ کند. دمتریو آلبرتینی بازیکنان میلان را به آرامش دعوت کرده و مدعی شد آنها از توانایی لازم برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.

دمتریو آلبرتینی گفت: "شخصا فکر می‌کنم روسونری باید آرامش خود را حفظ کند، زیرا آنها همه چیز برای کسب عنوان دارند. در حال حاضر فقط خود این روسونری است که می‌تواند عنوان قهرمانی را از خودش بگیرد. هواداران اینتر مرا یاد 5 می 2001 و زمانی که قهرمانی را مقابل یوونتوس از دست دادند، می‌اندازند. با این حال میلان از هوشیاری لازم برای انجام بازی‌های مهمی مانند دیدار مقابل ساسولو برخوردار است.

دربی میلان در ماه فوریه نقطه عطف فصل بود. میلان در تمام طول بازی به کسب پیروزی میل داشت و توانست جریان مسابقه را تغییر دهد. اینتر دچار تردید شده و و اعتماد به‌نفس میلان افزایش یافت. به همین دلیل فوتبال غیر قابل پیش‌بینی‌ترین ورزش دنیاست. استفانو پیولی چالش‌برانگیزترین کار را انجام می‌دهد، زیرا مدیریت یک گروه 25 تا 30 نفره آسان نیست. او برای هر بازیکنی ارزش قائل شده و خوشحالم که اوضاع برای پیولی خوب پیش می‌رود. حضور در میلان یک نقطه شروع است و هم پائولو مالدینی و هم پیولی کاری کردند بازیکنان این موضوع را درک کنند.

دمتریو آلبرتینی:/ فقط خود میلان می‌تواند قهرمانی را از خودش بگیرد 2