دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با اشاره به تعویق انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان از تمدید اعتبارنامه هیئت مدیره کنونی سازمان‌ها تا پایان دی خبر داد.

معاون شهردار تهران گفت: بیش از 50 کیلومتر به ظرفیت خطوط و 18 ایستگاه جدید به مترو اضافه کردیم و امیدواریم تا پایان سال نیز10 ایستگاه دیگر را به اتمام برسانیم همچنین احداث خطوط هشت، 9 و 10 مترو را شروع کردیم که آثار آن در سال‌های آینده مشخص می‌شود.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که شهرک اشغالی «کریات شمونه» را با موشک‌های «فلق 2» هدف قرار داده است.

درحالی قرار بود انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مهرماه برگزار شود که مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان از موافقت وزیر راه برای تعویق در برگزاری انتخابات خبر داد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: برابر ضوابط ابلاغی، سربازان ماهری که قبل از اعزام به خدمت در سامانه سخا ثبت‌نام کنند، می‌توانند از مشوق‌هایی استفاده و از عنوان مربی و کمک‌مربی برخوردار شوند.

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح آخرین قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار از موجود نبودن تیبا و کاهش تقاضا برای خودروهای مونتاژی خبر داد.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در پیامی برای دبیرکل حزب‌الله لبنان، ضمن تقدیر از اقدامات نیروهای مقاومت لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی، از جامعه جهانی خواست این رژیم را برای متوقف کردن حملات به این کشور تحت فشار قرار دهند.

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مجتمع صنایع نظامی شرکت «رافائل» در شمال حیفا را بمباران کرده است.

بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در منطقه 4 تهران نشان می‌دهد که برای خرید واحدی با متراژ حدودی 40 تا 50 مترمربع و نوساز در این منطقه، دست‌کم باید 4 میلیارد و 500 میلیون تومان الی 5 میلیارد تومان بودجه داشت.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به حوادث منطقه، تصریح کرد: اسرائیل جرأت حمله به ایران ندارد.

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیر مجاز را اعلام کرد.

شورای اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، اعلام کرد: به‌زودی گزارشی جامع از سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به نیویورک منتشر خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها»، گرامیداشت یاد شهیدان والا مقام را ضامن سلامت مسیر حرکت ملت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری انقلاب دانستند.

مشاور عالی و جانشین وزیر و رئیس کمیته انتصابات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:: علت اصلی تاخیر در انتصابات وزارت بهداشت عدم وجود زیرساخت مدنی مناسب است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا کمک به دولت چهاردهم را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ضروری دانست.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی ساعات گذشته 45 موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه جلیل غربی شلیک شده است.