دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مجتمع صنایع نظامی شرکت «رافائل» در شمال حیفا را بمباران کرده است.

بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در منطقه 4 تهران نشان می‌دهد که برای خرید واحدی با متراژ حدودی 40 تا 50 مترمربع و نوساز در این منطقه، دست‌کم باید 4 میلیارد و 500 میلیون تومان الی 5 میلیارد تومان بودجه داشت.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به حوادث منطقه، تصریح کرد: اسرائیل جرأت حمله به ایران ندارد.

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیر مجاز را اعلام کرد.

شورای اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، اعلام کرد: به‌زودی گزارشی جامع از سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به نیویورک منتشر خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها»، گرامیداشت یاد شهیدان والا مقام را ضامن سلامت مسیر حرکت ملت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری انقلاب دانستند.

مشاور عالی و جانشین وزیر و رئیس کمیته انتصابات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:: علت اصلی تاخیر در انتصابات وزارت بهداشت عدم وجود زیرساخت مدنی مناسب است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا کمک به دولت چهاردهم را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ضروری دانست.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی ساعات گذشته 45 موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه جلیل غربی شلیک شده است.

در نامه آیت الله سید حسن عاملی به سید حسن نصرالله آمده است: محضر فخر مجاهدان، الگوی غیوران، قدوه آزادگان، آتش غضب خداوند بر فرق مستکبران، ابوالشهید حضرت حجت الاسلام و المسلمین حجت بر قاعدین و خاذلین سید حسن نصرالله (لا زال نصر الله نازلاً علیه و علی انصاره)؛

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید ایران در اولین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که برای هدایت ایران به دوران جدیدی از اصلاحات داخلی و تعامل سازنده با جهان انتخاب شده و هیچ تمایلی به جنگ یا تنش با هیچ کشوری ندارد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه از حل موضوع از سرگیری فعالیت بازرسان لغو انتصاب‌شده آژانس در ایران ناامید شده است، ابراز امیدواری کرد سفر آتی او به تهران و دیدارش با مقامات ایران، یک اتفاق مثبت باشد.

برخی شرکت های واردکننده محصولات برندهای جهانی خودروساز را به صورت اقساطی واگذار می کنند.

برادر آیت الله العظمی اسدالله بیات زنجانی از مراجع تقلید شیعیان، درگذشت و طبق اعلام بستگان، مراسمات مربوطه در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی خبرهای منتشر شده درباره آتش‌بس در شمال فلسطین اشغالی با حزب‌الله لبنان را تکذیب کرد.

دکتر پزشکیان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بر پایه صداقت از کمک همه نخبگان و افراد توانمند در مسیر ساختن ایران یاری بگیریم، گفت: قول می‌دهم که برای اعتلای کشور و سربلندی ایران از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.