دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه‌نگار برجسته آمریکایی با انتشار یادداشتی در وال استریت ژورنال مدعی شده است: «دیپلمات‌های غربی مدعی‌اند تا زمانی که انتخابات آمریکا برگزار نشود، تقریباً چشم‌اندازی روشنی برای مذاکره جدی درباره تحریم‌ها وجود ندارد.»

مقام ارشد انتظامی گفت: متاسفانه در درگیری مسلحانه در مرزن آباد چالوس یکی از مأموران انتظامی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ترامپ که در جمع هواداران خود در شهر ساحلی ساوانا در ایالت جورجیا سخنرانی می‌کرد، کاخ سفید را به ناکارآمدی متهم کرد و گفت: در حالی که خاورمیانه در حال انفجار است و در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داریم، کاخ سفید سردرگم است و نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد.

علیرضا زاکانی در حکمی داوود گودرزی شهردار کنونی منطقه پنج و رئیس اسبق سازمان بازرسی شهرداری تهران را به عنوان معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منصوب کرد.

دیدار و گفت وگوی جوزپ بورل با سید عباس عراقچی روز سه شنبه سوم مهر 1403 در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک انجام شد.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه تاکید کرد: هرگز توانایی حزب‌الله برای دفاع از لبنان در مقابل هر تهاجمی را دست‌کم نگیرید.

الیاس حضرتی در توئیتی نوشت: از سخنان رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان، تفسیر و انعکاس غلطی در برخی رسانه‌های خارجی شده است.

قیمت درهم امارات در جریان معاملات امروز در بازار ارز تهران، 122 تومان گران شد.

خبرها از وقوع وقوع انفجار در طرطوس سوریه حکایت دارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد راهی نیویورک خواهد شد.

بانک‌های اصلی جهان انتظار دارند روند قیمتی طلا که با رکوردشکنی‌های پیاپی همراه است، در سال 2025 نیز ادامه پیدا کند.

یادگار امام در نامه ای به سید حسن نصرالله برای همراهی در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

امروز قیمت دینار در بازار ارز تهران خلاف روند روزهای اخیر که حکایت از ثبات قیمت واحد پول رسمی کشور عراق داشت؛ افزایش قیمت را تجربه کرد و با یک تومان رشد، 46 تومان معامله شد.

محمدحسن نامی سه شنبه شب در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت حادثه معدن طبس اظهار کرد: دیشب قول داده بودیم بین ساعت هشت تا 12 امروز به افراد محبوس شده در معدن خواهیم رسید اما به یک توده سنگ بسیار بزرگ برخوردیم و همین باعث کندی کار شد.

برخی کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند که حزب الله لبنان در این بیانیه به مرحله جدیدی از جنگ با رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره دارد.

کربی در کنفرانسی خبری گفت: «برنامه‌ای برای دیدار با نخست‌وزیر نتانیاهو در مجمع عمومی وجود ندارد.»