دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه صهیونیستی «عین یاهاو» در پی حمله مقاومت اسلامی عراق دچار آتش سوزی گسترده شد.

شبکه المیادین بامداد امروز (چهارشنبه) در گزارشی از آغاز دور جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان خبر داد.

مسعود پزشکیان و امانوئل مکرون روسای جمهور ایران و فرانسه در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی خاطرات زاهدان خبر داد.

کلسترول موجود در غذا اغلب مضر در نظر گرفته می‌شود و این در حالیست که خوردن غذاهای سالم با کلسترول بالا در واقع برای اکثر مردم مضر نیست.

فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه مدعی ساقط کردن یک پهپاد یمنی شد.

بنابر مبالغ جدید جریمه‌های راهنمایی و رانندگی که از حدود دو ماه گذشته ابلاغ شده، «حمل مواد سوختنی خارج از باک توسط وسایل نقلیه غیرمجاز یا نصب باک غیرمجاز»150 هزار تومان جریمه دارد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) با بیان اینکه اوضاع در اطراف نیروگاه کورسک روسیه همچنان متشنج است، اظهار کرد: با این وجود، این آژانس هیچ برنامه‌ای برای استقرار ناظران دائمی خود در این نیروگاه هسته‌ای ندارد.

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که آرامش، حتی از طریق دعا و نیایش می‌تواند تاثیر مثبت و چشمگیری بر روند درمان داشته باشد و به بهبود سریعتر بیماران کمک کند.

در این فصل از سال که انواع ویروس‌های تنفسی به طور گسترده شروع به گردش می‌کنند، سوالی که به ذهن بسیاری از مردم خطور می‌کند این است که چگونه می‌توان تفاوت بین علائم سرماخوردگی، آنفلوآنزا و کووید را تشخیص داد؟

استفاده از نبات در انواع چای‌ها و دمنوش‌ها، غیر از تسکین دل‌درد و رفع ناراحتی‌های معده خواص دیگری هم دارد که هر یک به نحوی در حفظ سلامت بدن مفید هستند.

استفاده مداوم از تلفن همراه برای جستجوی اطلاعات می‌تواند باعث کاهش توانایی مغز در حفظ اطلاعات شود. همچنین تمرکز بر روی محتوای دیجیتال می‌تواند باعث کاهش خلاقیت و تفکر انتقادی در افراد شود.

نوع تغذیه میان وعده دانش آموزان به جهت حفظ سلامت و اثر آن بر یادگیری بسیار اهمیت دارد و در این میان میوه‌ها، سبزیجات و ساندویچ‌های سالم از جمله انتخاب‌های خوب برای میان وعده دانش آموزان است که غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین‌ها و برخی از مواد معدنی هستند و منجر به تقویت سیستم ایمنی می‌شوند.

مسیر زندگی ما در حالی که برخی از عادت‌ها به رشد و شکوفایی ما کمک می‌کنند، برخی دیگر بی سر و صدا سلامت ما را از بین می‌برند و به طور جدی برای سلامتی ما خطرناک می‌شوند.

حزب‌الله لبنان پایگاه نظامی «ایلانیا» را با موشک‌های «فادی1» هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.