سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

لارا روزن دیپلمات آمریکایی با انتشار یادداشتی در نشریه دیپلماتیک مدعی شد: شاید مهم‌ترین نتیجه اولین سفر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید ایران به نیویورک برای حضور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیئت دیپلماتیکی است که همراهی‌اش کردند.

شرکت‌های متنوعی در داخل ایران مواد شیمیایی عرضه می‌کنند.

«آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه ارمنستان در نشست با «آنتونیو تاجانی» همتای ایتالیایی خود در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نیویورک تاکید کرد ارمنستان آماده است به زودی توافق صلح را با جمهوری آذربایجان امضا کند.

پزشکیان هشدار داد که «این خطر وجود دارد که آتش وقایعی که (در لبنان) در حال رخ‌دادن است، به کل منطقه گسترش یابد».

محمدجواد ظریف در واکنش به سخنان رییس‌جمهور درباره اسراییل نوشت: در طرف درست تاریخ بایستیم.

شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای ایرانی در پایان شهریور 264.7 واحد به ثبت رسید، این در حالیست که همین شاخص در ابتدای سال جاری برابر با 230.2 بود.

مسعود پزشکیان شب گذشته با شرکت در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل متحد» به سخنرانی پرداخت.

امروز قیمت سکه امامی به 45,950,000 (چهل و پنج میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.52 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

امروز قیمت سکه امامی بالا رفت و قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,871,400 (سه میلیون و هشتصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است.

علی دهقان‌کیا درباره زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.

امروز قیمت دلار مبادله ای عقب نشینی کرده است و به 49,531 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و یک) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.08 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا پیشروی کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,871,400 (سه میلیون و هشتصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است.

در پیام مدیر خوزه‌های علمیه آمده است: برای همدردی و اعلام همبستگی با مردم شریف لبنان و حزب الله سرافراز و مقاومت و بر اساس نظر مراجع عظام تقلید و شورای عالی حوزه‌های علمیه، حوزه قم و حوزه‌های علمیه فردا چهارشنبه تعطیل اعلام می‌شود.

ناظران مجلس شورای اسلامی در هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شورای عالی میراث فرهنگی، کمیته ملی پارالمپیک و شورای عالی ورزش و تربیت بدنی انتخاب شدند.

امروز قیمت سکه امامی به 45,950,000 (چهل و پنج میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.52 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

گروه‌های مقاومت عراق دوشنبه شب تأکید کردند که از حزب‌الله در رویارویی با اشغالگران اسرائیلی از لحاظ تسلیحاتی و نیروی انسانی حمایت می کنند.