سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد: چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم.

خاموشی‌های اخیر و قطعی برق گاه و بی‌گاه در ساعات شب و روز مردم شهرستان گرمسیری قصرشیرین را با وجود دمای بالای هوای این منطقه کلافه کرده و داد آنها را درآورده است.

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خودروسازان بازی تکراری تاخیر در فاکتور کردن محصولات خود برای بازار را از سر گرفتند و اخبار منتشر شده نشان می‌دهد دو خودروساز بزرگ کشور جاده عرضه محصولات خود به بازار را باریک کردند. این مسئله می‌تواند حامل خبر بدی برای بازار خودرو باشد.

وکیل یاشار سلطانی از پذیرش اعاده دادرسی موکل خود از سوی دیوان عالی کشور خبر داد که برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارجاع شد.

نشست خبری پزشکیان با ده‌ها خبرنگار بین المللی در نیویورک و در پایان سفر به آمریکا برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: چین با نقض حاکمیت لبنان مخالف است و تمام اقداماتی را که به غیرنظامیان بی گناه آسیب می‌رساند محکوم می‌کند.

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون به علت مشکلات دیابتی در بیمارستان بستری شد.

صادرات محصولات فولادی در نیمه نخست سال جاری افت کرد. داده‌های گمرک نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی صادرات این بخش به لحاظ ارزش کاهشی 13.6 درصدی و به لحاظ وزنی هم افتی 13 درصدی را داشته است.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 12 استان همچنین وزش باد شدید در 10 استان کشور هشدار داد.

دادستانی سوئد مدعی شد سرویس اطلاعاتی ایران در سال 2023 با هک یک اپراتور پیام کوتاه تلاش کرد مردم را به انتقام گرفتن از معترضانی که قرآن را سوزانده بودند، تشویق کند.

نخست‌وزیر عراق و وزیر خارجه آمریکا در جریان دیدار با یکدیگر در نیویورک بر توقف جنگ بی‌وقفه علیه غزه و لبنان و تلاش‌های صورت گرفته برای توقف جنگ تاکید کردند.

چلندری گفت: طی چند روز گذشته هیچ تغییری در سیستم پروازی خود نداشته‌ایم.

سخنگوی کرملین در واکنش به حملات گسترده اسرائیل علیه لبنان اعلام کرد که این (حملات) به شدت خطرناک است.

گلسنگ‌ها موجودات زنده همزیستی متشکل از یک بخش قارچی و یک بخش فتوسنتزکننده جلبکی یا سیانوباکتریایی هستند که قدمت شکل‌گیری این موجودات در سطح کره‌زمین به میلیون‌ها سال پیش برمی‌گردد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «شجاع احمدوند» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب کرد.