سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران فنی معتقدند بازار طلا در حالی به مرز مقاومت نزدیک می‌شود که بازار ارز سیگنال‌های خرید را نشان می‌دهد و این وضعیت نیازمند احتیاط بیشتری در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی است.

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به وقت محلی در ادامه دیدارهای خود در نیویورک با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف، معاون امور راهبردی رئیس‌جمهور گفت: دولت ترامپ با خروج از توافق هسته‌ای (برجام) دچار اشتباه محاسباتی شد. این وضعیت باخت - باخت بوده است.

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی یک انتخاب مهم برای سرمایه‌گذاری بر روی سلامت کلی شماست.

رییس مجلس تاکید کرد: آیین نامه ایمنی در معادن مصوب سال 1391 زینتی و صوری نیست و باید مو به مو و با دقت رعایت شود.

بازار طلا و سکه همگام با سقف‌شکنی‌های طلای جهانی در مسیر صعودی قرار گرفته است و قیمت ها به لیدری اونس طلا در حال شکستن مرزهای مقاومتی و عبور از سطوح حساس و مهم هستند.

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری برای مصون نگه داشتن کشور از فتنه گری‌ها عنوان کرد: بخش مهمی از این تدابیر، راهبرد اساسی نظام برای پیشبرد اهداف کشور در منطقه است. پس ما نیاز داریم در کنار رزمندگان جبهه مقاومت باشیم تا نظام بتواند بر پایه اهداف ترسیم شده پیش برود.

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون هر خانه‌ای فرش است و تنوع بالای این محصول باعث شده تا انتخاب آن به یک امر دشوار تبدیل شود. رنگ و کیفیت فرش از جمله پارامترهایی هستند که باید در طراحی دکوراسیون به آنها توجه ویژه‌ای شده و زیبایی منحصربه‌فردی خلق کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه 4 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه باید دولت‌های اسلامی بیدار شوند، گفت: اگر برای آن‌ها برادری بین مسلمان کافی نیست، غیرت علوی داشته باشند و قدرت خود را با محور مقاومت هم‌افزا کنند.

زشکیان در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه با کمک دولت‌های همسایه از جمله کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است، افزود: ایران به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. ما در 200 سال گذشته آغازگر هیچ جنگ و درگیری نبوده‌ایم و اساساً به دنبال زندگی در صلح، امنیت و آرامش هستیم.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور طی گردهمایی در میان هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا بیان کرد: «من فکر می‌کنم زلنسکی بزرگترین فروشنده تاریخ است. هر بار که او به ایالات متحده سفر می‌کند با 60 میلیارد دلار به کشورش بازمی‌گردد.»

از ابتدای سال تاکنون کیفیت هوای تهران پنج روز پاک، 124 روز قابل قبول، 57 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز ناسالم بوده است.

رئیسی با اشاره به اینکه توجه به اسناد بالادستی بسیار مهم است، گفت: در تمام حکمرانی‌ها وظایف اصلی دولت تأمین سلامت، امنیت و رفاه است، اما گاهی در میان مسئولان بر سر سهمی که در انجام این وظایف دارند اختلاف نظر می‌شود.

مسعود پزشکیان قرار است بامداد چهارشنبه، 4 مهر 1403 در در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند.

پزشکیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز موشک بالستیک به روسیه نداده و در جنگ میان روسیه و اوکراین نیز صرفا به دنبال توقف درگیری‌ها و برقراری صلح است، خاطرنشان کرد: در زمینه مسئله هسته‌ای نیز جمهوری اسلامی ایران اراده خود را برای حل مسئله نشان داده و امروز نیز آماده مذاکره و تلاش برای حل مسئله هستیم.