سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت از مقام معظم رهبری و قوه قضاییه برای عفو برخی محکومین تشکر کرد.

معامله گران معتقدند با توجه به شرایط کنونی، اگر دلار هرات بتواند سطح 59 هزار و 600 تومان را حفظ کند، احتمال ورود به کانال جدید وجود دارد.

برای نخستین بار در ادوار نشست‌های خبری سخنگویان دولت، رابط ناشنوایان در نشست خبری سخنگوی دولت چهاردهم حضور داشت.

بیش از 329 خانه در استان‌های تان هوآ، انگه آن، ها تین، توآ تین - هو و کوانگ نام آسیب دیدند.

در ادامه پروژه توسعه فیبرنوری رایتل در شهرهای مختلف کشور، عملیات اجرایی این پروژه در شهرهای مبارک‌شهر، مهربان، شربیان و ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

فاطمه مهاجرانی توضیحاتی را درباره نظر دولت نسبت به تعطیلی پنجشنبه‌ها مطرح کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در سخنرانی که از تلویزیونی دولتی کشورش پخش شد از مقام‌های ونزوئلایی خواست: «هدیه‌های الکترونیک را نپذیرید. مراقب تلفن‌ها، موبایل‌ها و همه باشید. دیدید که چه اتفاقاتی در لبنان افتاد. همه باید هوشیار باشند.»

بازار ارز که در روزهای اخیر در مسیر مخالف بازار طلا و سکه حرکت کرده بود؛ دومین روز پاییز را همسو با نوسانات طلا و سکه سپری کرد و قیمت‌ها سیر افزایشی را در پیش گرفتند.

یوسفی گفت: قطعاً نظر آقای پزشکیان نیز آن است که در عین اینکه ما اهل مذاکره با دنیا هستیم ولی اجازه تحقیر ملت ایران را نمی‌دهیم چراکه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی علاقه‌ای به برادری با ما ندارند.

گروه مالی دانایان، به‌عنوان یکی از گروه‌های مالی نوآور در کشور، در جدیدترین اقدام خود برای نخستین بار، انتشار اوراق اجاره شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا را انجام داد.

مهاجرانی در پاسخ به پرسشی درباره بررسی مجدد اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: موضوع با هماهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام و با رعایت منافع ملی در حال پیگیری است.

علیرضا نادعلی عنوان کرد: البته این روزها همه به جنایات اسرائیل غاصب رسیده‌اند و دل مظلومان دنیا نیز از این‌که رئیس جمهورمان بدون لکنت در مورد جنایات اسرائیل صحبت می‌کنند خنک می‌شود.

بلومبرگ در گزارشی از این تغییر سیاست پیامرسان خبر داد و اشاره کرد تلگرام تا پیش از این نسبت به درخواست های حذف محتوا واکنشی نشان نمی داد و بیشتر اوقات درخواست اطلاعات درباره مظنونین به ارتکاب جرم را نادیده می گرفت.

قالیباف در جلس امروز مجلس به نمایندگانی که در رأی گیری شرکت نکرده بودند، تذکر داد.

امروز قیمت بیت کوین در بازار عقب نشینی کرده است و به 63,170 (شصت و سه هزار و یکصد و هفتاد) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.05 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 45,400,000 (چهل و پنج میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است.