پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه خبر داد که آمار شهدای جنگ غزه به 41 هزار و 272 نفر رسیده است.

شرکت فولکس واگن آلمان و برند زیرمجموعه‌اش اشکودا که با کاهش شدید فروش در چین و برزیل مواجه شده‌اند، به دنبال ورود به بازار ایران پس از انعقاد توافق هسته‌ای هستند.

امروز قیمت طلا و سکه عقب نشست و قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان قیمت خورد.

امروز قیمت سکه امامی به 44,150,000 (چهل و چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.12 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 44,150,000 (چهل و چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.12 درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

دبیر شورای نگهبان نسبت به جنایت روز گذشته اسرائیل در کشور لبنان واکنش نشان داد.

امروز قیمت طلا ریزش قیمت را تجربه کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,737,500 (سه میلیون و هفتصد و سی و هفت هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.13 درصدی داشته است.

آذربایجان در یک قدمی تحقق خواسته‌های خود است، زیرا ایالات متحده و غرب ارمنستان را برای باز کردن کریدور زنگزور تحت فشار قرار داده‌اند.

امروز قیمت طلا و سکه در بازار عقب نشینی کرده است و قیمت سکه امامی به 44,150,000 (چهل و چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.12 درصدی داشته است.

وزیر امور خارجه مجارستان در یک کنفرانس خبری درباره خطرات مجاز ساختن استفاده اوکراین از موشک‌های دوربرد کشورهای ناتو علیه اهدافی در خاک روسیه ابراز نگرانی کرد.

حزب الله برای محافظت از شبکه نظامی خود پیجرهای ویژه‌ای را در اختیار اعضایش قرار داد که از سیستمی استفاده می‌کردند که نفوذ بدان سخت‌تر بود.

سایپا C3 XR یکی از محصولاتی است که بعد از توافق برجام قرار بود از محل همکاری شرکت سایپا با شریک فرانسوی در خط تولید سایپا کاشان (سایپا سیتروئن) تولید شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 این کشور می‌گوید که هفته آینده با نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان دیدار خواهد کرد.

اجلاس سه‌جانبه وزیران امور خارجه ایران، ترکمنستان و ارمنستان در ایروان پس از بحث‌های کارشناسی در 4 کمیته بازرگانی، اقتصادی، بانک، حمل و نقل و انرژی با امضای یک یادداشت تفاهم به کار خود پایان داد.

در پی انفجارهای تروریستی پیجرها در لبنان، حزب‌الله شهادت 11 نفر از رزمندگان خود را تأیید کرد.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز هم اکنون به دلیل مواضعشان در ارتباط با ارمنستان، پیامدهای مشابهی را تجربه می‌کنند.