پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوع بی‌سیم‌ها و دستگاه‌هایی که در موج جدید انفجارهای بیروت منفجر شدند مشخص شد.

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «نیک محمد بلوچ زهی» به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب شد.

محور مقاومت احتمالاً با هماهنگی عملیاتی بسیار بیشتری عمل خواهند کرد. نیروهای محور مقاومت احتمالاً به نیروهای آمریکایی در منطقه و همچنین اردن و کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی حمله خواهند کرد.

شورای امنیت نشستی به منظور بررسی ابعاد انفجارهای تروریستی لبنان برگزار خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه ایران در آستانه گریز هسته‌ای قرار گرفته، وجود ندارد، اما درگیری‌های ادامه‌دار در خاورمیانه این نگرانی را ایجاد کرده که تهران در نهایت ممکن است دکترین هسته‌ای‌اش را بازتعریف کند. فارین پالسی با استناد به چنین فرضیه ادعایی چند سناریو مطرح کرده است.

یکی از وکلای افسانه بایگان اظهار داشت: موکلم خانم افسانه بایگان بر اساس رای صادره از سوی شعبه 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران از اتهامات مطروحه در رای پیشین تبرئه شد.

بازار طلا و ارز امروز شاهد حرکت رفت و برگشتی قیمت‌ها بود و «سفر رافائل گروسی به تهران» و «تصمیم فدرال رزرو درباره کاهش نرخ بهره» مهم‌ترین موضوعات سیاسی و اقتصادی بود که در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفت

امروز قیمت طلا و سکه در بازار عقب نشینی کرده است و قیمت سکه امامی به 44,150,000 (چهل و چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.12 درصدی داشته است.

اخباری مبنی بر آزادی فائزه هاشمی از زندان اوین منتشر شده است.

مؤدیان اشخاص حقیقی که فروش خالص کالا و خدمات آنها تا پایان خرداد امسال به 144 میلیارد ریال برسد، از ابتدای مهر مکلف به صدور انواع صورتحساب الکترونیکی و ثبت آن در سامانه مودیان هستند.

حبیب‌الله عباسی فعالیت خود را از امروز به عنوان مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری آغاز کرد.

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان گفت: هیچ انسانی نمی تواند وحشی گری این جنایت را بیان کند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در قطعنامه ای برای پایان اشغالگری اسرائیل بر سرزمین های اشغالی فلسطین، ضرب الاجل تعیین کرد.

فیش حقوقی شهریورماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد و بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

سخنگوی دولت با محکومیت اقدام تروریستی اسرائیل در لبنان اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی آماده امداد به مجروحان این جنایت است.

«هایپراستار» در کمپین «بازگشت به مدرسه» خود برای سال تحصیلی جدید، تا 45 درصد تخفیف روی کالاهای مرتبط ارائه می‌کند.