پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه مقاومت حزب‌الله لبنان در پی وقوع انفجارهای متعدد مرگبار، رژیم صهیونیستی را مسوول این انفجارهای خونین دانست.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از غرفه دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران در حاشیه شصت‌وهشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین بازدید کرد.

تحلیلگران معتقدند دلار هرات در روزهای آینده نوسانات محدودی خواهد داشت و اگر قیمت اونس طلا روز چهارشنبه کاهشی شود، احتمال شکل گیری رابطه معکوس دلار هرات و طلا وجود دارد.

مدافع پرسپولیس، الاهلی را برای بازی برگشت تهدید کرد.

از میان گروه‌های سنی مختلف، زنان 25 تا 29 ساله بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی را با 26.4 درصد در بهار سال جاری ثبت کنند.

«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت از انتصاب استانداران استان‌های کردستان و کهکیلویه و بویراحمد در جلسه امروز هیات دولت خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دو گروه از متخصصان اصلی در بیمارستان لبنان حضور دارند، گفت: هدف از حضور متخصصان و فوق‌تخصصان چشم در بیمارستان‌های لبنان این است که عمل‌های جراحی چشم را انجام دهند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که نوع مواد مورد استفاده برای انفجار دستگاه‌های پیجر در لبنان، «پینتریت» به اختصار PETN، نوعی ماده منفجره بسیار قوی و بسیار حساس است.

بازار ارز در روز سه شنبه هم راه خود را از بازار طلا و سکه جدا کرد و همچنان آرام و کم‌نوسان دنبال شد. فعالان بازار معتقدند حجم معاملات پایین است و اتاق‌های مبادلات در سکوت فرو رفته‌اند.

دانلود جوکر 2 فصل 2 قسمت 5 آخر بانوان طبقه 21، دانلود جوکر 2 قسمت 5 آخر بانوان، جوکر بانوان قسمت 5 پنجم، دانلود جوکر 2 قسمت 5 رایگان، دانلود جوکر 2 قسمت 5 اخر خانم ها، دانلود قسمت 5 فصل 2 جوکر 2، دانلود جوکر فصل دوم قسمت پنجم بانوان کامل با لینک مستقیم

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز یکشنبه یکم مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

امروز قیمت بیت کوین در بازار ریزش داشته است و به 60,355 (شصت هزار و سیصد و پنجاه و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.02 درصدی داشته است.

سفارت ایران در بیروت شایعات منتشر شده را درباره وضعیت بینایی مجتبی امانی تکذیب کرد.

ماه‌گرفتگی جزئی که در بامداد چهارشنبه رخ داد، با ثبت تصاویر خیره‌کننده‌ای همراه بود که توسط علاقه‌مندان به فضا گرفته شده‌اند.

متهم اصلی پرونده شهادت استوار کامران مسعودی‌تبار توسط پلیس اطلاعات دستگیر شد.

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.