پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه در نشست آتی بریکس شرکت خواهد کرد، گفت اما ارمنستان برنامه‌ای برای ادغام با این سازمان ندارد.

علیرضا دبیر گفت: یکی از ایرادهایی که دنیا مالی باید رفع کند همین بحث پاداش هاست و باید هر چه سریع‌تر آنها را بپردازد. اگر منتظر هستند که مراسم تجلیل با حضور رئیس جمهور برگزار شود، اگر ایشان وقت ندارد خودشان مراسم بگیرند و پاداش‌ها را بدهند، چون با این نوسانات قیمت دلار اگر دیر پرداخت شود سودی نخواهد داشت.

کتاب 48 قانون قدرت اثر رابرت گرین نویسنده مشهور در زمینه کتاب های کسب قدرت و موفقیت در زندگی است.

در هفته‌های پس از اواخر ژوئیه، زمانی که اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران و فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در بیروت ترور شدند، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آغاز رویارویی در سطح گسترده‌تر در خاورمیانه مطرح شد.

مسابقه دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته پنجم لیگ برتر روز جمعه 30 مهر به جای ساعت 19:30 در ساعت 20 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد.

با وجود اتفاقات اخیر در لبنان که گفته می شود (رژیم) اسرائیل عامل آن ها است، مساله جایگزین کردن «گدعون ساعر» به جای «یوآو گالانت» به عنوان وزیر (جنگ) اسرائیل همچنان پابرجا است.

امروزه مشکلات مچ پا به دلایل مختلفی از جمله آسیب‌های ورزشی، تصادفات و بیماری‌های ارتوپدی بسیار شایع شده است و یافتن یک جراح مچ پا ماهر برای درمان آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

قالیباف عنوان کرد: امروز ما حق نداریم پشت تریبون بایستیم و سخنرانی کنیم ولی عملکردمان غیر از این باشد؛ در غیر این صورت گزاف گفته‌ام؛ این حرف با فرهنگ انقلاب اسلامی و جوانمردی در کشور ما سازگاری ندارد.

اکثر اتباع خارجی که مایل به اقامت تا سه ماه در هلند هستند نیاز به ویزای اقامت کوتاه‌مدت یا ویزای شنگن دارند.

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم به 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان رسید.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که سایت ها، تاسیسات زیربنایی، ادارات و شرکت های رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری پیاپی قرار گرفته است.

نابرابری از مهمترین دغدغه‌های جوامع امروزی است. دغدغه‌ای که شاید بتوان آن را تاثیرگذار در تمام عرصه‌های جامعه شناختی و روان‌شناختی جامعه دانست.

شنبه (31 شهریور) میادین و بازارهای میوه و تره‌بار فعال هستند.

بیت‌کوین روز سه‌شنبه در حال افزایش بود و پس از یک افت کوتاه دوباره از 60 هزار دلار گذشت.

«آنالنا بربوک»، وزیر امور خارجه آلمان در ضمن سفرش به کشور مولداوی گفت، برلین یک کمک 100 میلیون یورویی (111 میلیون دلاری) را برای اوکراین در فصل زمستان امسال ارائه خواهد کرد.

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه‌های اجباری از نوع بیمه مسئولیت است که با هدف تامین امنیت و کاهش خسارات و مسئولیت‌پذیری افراد نسبت به یک‌دیگر ایجاد شده است.