پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری از چراغ سبز رهبران ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی به نخست وزیر برای پیوستن «گدعون ساعر» به کابینه و امضای توافق بین نخست‌وزیر و او خبر دادند.

معامله گران ادعا می‌کنند سطح حمایت طلای آبشده در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومان قرار دارد و در صورت شکستن این سطح، کاهش بیشتر قیمت این فلز گرانبها متحمل است.

امروز قیمت بیت کوین در بازار بالا رفته است و به 58,364 (پنجاه و هشت هزار و سیصد و شصت و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.22 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 43,900,000 (چهل و سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

امروز قیمت طلا شیب صعودی را تجربه کرده است و هر گرم طلای 18 عیار به 3,711,900 (سه میلیون و هفتصد و یازده هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.06 درصدی داشته است.

علی نیکزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه) اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی فردا جلسه علنی نخواهد داشت منتها این به معنی تعطیلی مجلس نیست.

امروز قیمت سکه امامی به 43,900,000 (چهل و سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت طلا هم افزایش قیمت را تجربه کرده است.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.07 درصدی داشته است.

وزیر صمت اظهار کرد: اگر اقتصاد قوی می‌خواهیم، حاکمیت قوی می‌خواهیم، وقتی شما صمت قوی داشته باشید بخش خصوصی قوی خواهید داشت؛ بنابراین منطق کار بر این است که از فرصت این دولت استفاده کنیم و از تصدی گری در بخش‌های اقتصاد فاصله بگیریم.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

دریادار سیاری با اشاره موضوع انتقام خون شهید هنیه، تصریح کرد: اگر بخواهیم بعد از شهادت هنیه جواب دهیم که گفته‌ایم جواب می‌دهیم اینطور نیست که این بار اعلام کنیم

عبدالناصر همتی با ابراز اینکه «شنیدم که ارز نیمایی به قهوه هم تخصیص پیدا می‌کند که قیمتش در بازار معادل دو برابر ارز تخصیص‌یافته است»، گفت: در این راستا در دولت و بانک مرکزی جهت تخصیص بهینه ارز مذاکراتی داشته‌ام.

پرویزی با ابراز امیدواری از اینکه در 10 روز اول مهر، امور مدارس به درستی ساماندهی خواهد شد، افزود: ساعت شروع مدارس از 7:30 تا 8 صبح طبق مصوبه هیئت وزیران تعیین شده و به تمامی مدارس ابلاغ شده است.

تولید کارتن های لمینتی سه لایه در بزرگترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران

بازار طلا و سکه همچنان در مسیر صعودی قرار دارد و قیمت‌ها از نوسانات اونس طلا در جریان معاملات بازار جهانی، تبعیت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه به منظور افتتاح چندین پروژه سپاه پاسداران به استان اردبیل سفر کرد.