پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس استان یزد اسامی مصدومان حادثه اتوبوس ساغند را منتشر کرد.

در آستانه بازگشایی مدارس صنف لوازم تحریریه در رکود به سر می‌برد.

ساره جوانمردی در دیدار با رهبر انقلاب گفت: من می خواهم جسارت کنم و انگشتر شما را بگیرم برای میوه زندگی‌ام پسر عزیزم که پابه پای مادرش سختی‌ها را تحمل کرد که امروز مادرش شرمنده شما و مردم نباشد.

قیمت دلار تهران هم همگام با نوسانات درهم تغییر فاز داد. این اسکناس آمریکایی که در آغاز معاملات با 59 هزار و 100 تومان بازگشایی کرده بود، در ادامه روز با نوسان درهم تا 59 هزار و 300 تومان بالا رفت.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور پس از نواخته شدن زنگ پایانی جلسه صحن علنی سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس حضور یافت و مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

بازدهی یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب صندوق درآمد‌ثابت است، برخلاف صندوق سهامی که نوسان کوتاه‌مدت آن طبیعی است، ایده‌آل صندوق درآمد‌ثابت کسب بازدهی هموار در دوره‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می‌باشد.

ماه‌گرفتگی جزئی در بامداد چهارشنبه، 28 شهریور 1403، به وقوع می‌پیوندد.

در حالیکه یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازیِ تیرماه برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده، بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار دریافت این مبلغ هستند.

تصویر تاج با واکر در جلسه با دنیامالی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

وزارت امورخارجه و همچنین خزانه‌داری آمریکا اعلام کردند، دارایی‌های دو مقام ارشد وزارت کشور، یک مدیر رسانه‌ای و یک شخصیت رسانه‌ای گرجستان را به دلیل آنچه «سرکوب خشونت‌آمیز اجتماعات مسالمت‌آمیز» گرجی‌هایی عنوان کردند که در روند دموکراتیک و بیان مسالمت‌آمیز عقایدشان شرکت می‌کنند، مسدود کرده‌اند.

تصویری از دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس منشتر شد.

اعضای کاروان‌های المپیک و پارالمپیک پاریس با رهبر انقلاب دیدار کردند.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در واکنش به تهدیدهای روبه‌فزونی رژیم صهیونیستی گفت که لبنان به این تهدیدها عادت کرده هر چند که لحن آن اخیرا شدت پیدا کرده است.

بازار ارز در روز دوشنبه دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت و درهم امارات بازیگر نقش اول معاملات بود که اثر قابل توجهی بر نوسانات دلار گذاشت.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب عنوان کرد: کسانی را به‌کار بگیریم که مسئله اقتصاد را به عنوان مسئله اول و همین طور سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه را قبول دارند، البته سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم مورد تأکید آقای پزشکیان نیز است.