جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از بیماران می‌گویند در هفته های اخیر دسترسی به داروی پت‌اسکن دشوار شده است.

سنتکام مدعی شد که یک سامانه موشکی را در یمن هدف قرارداده است.

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه خبر دادند.

تخلف «سوار کردن مسافر بدون صدور بلیط در وسایل نقلیه مسافربری برای هر نفر» در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی، 60 هزار تومان است.

رئیس جمهوری اعلام کرد که در جریان سفر به عراق، 14 تفاهم نامه همکاری بین ایران و عراق امضا شد.

به دنبال وقوع حادثه برای قایق حامل مهاجران در کانال مانش، هشت مهاجر جان خود را از دست دادند.

به دنبال وقوع فرونشست در فرون‌آباد تهران، حکم تخلیه یک ملک صادر شد.

جیمز گرین، جردن باروز و دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آزاد آمریکا انتخاب شدند.

برخی منابع امنیتی اعلام کردند که فرد مسلح به دنبال تیراندازی به ترامپ بوده است.

هاشم شرف‌الدین وزیر اطلاع‌رسانی دولت تغییر و سازندگی یمن یکشنبه شب گفت: قلب رژیم صهیونیستی را هدف قراردادیم تا تأکیدی باشد بر این که این رژیم امنیت ندارد.

بریتانیا و ایالات متحده ادعا کرده اند که روسیه اسرار هسته ای خود را در ازای دریافت موشک های بالستیک، با جمهوری اسلامی ایران در میان گذاشته است. روزنامه گاردین مدعی شده بریتانیا و ایالات متحده این نگرانی را مطرح کرده اند که روسیه اسرار هسته ای خود را در ازای موشک های بالستیک برای بمباران اوکراین، با جمهوری اسلامی ایران در میان گذاشته است.

فشارها بر دولت پزشکیان بر سر انتصاب مدیران میانی در حال افزایش است. اگر تا هفته قبل در این اعمال فشار صرفا طیف منتهی‌الیه اصولگرایان مشارکت داشتند، نطق روز گذشته محمدباقر قالیباف نشان داد که دامنه انتقادات تا طیف میانه اصولگرایان نیز گسترش یافته است. روز گذشته رئیس مجلس از رئیس‌جمهور خواست که در انتصاب مدیران به وفاق ملی پایبند باشد. حال با شدت گرفتن این انتقادات به نظر می‌رسد که مفهوم...

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی به میزبانی عراق از گروه‌های مقاومت پرداخت و نوشت: گروه‌های مورد حمایت ایران که زمانی دشمن محسوب می‌شدند، با استقبال گرم عراق مواجه می‌شوند. حماس و حوثی‌ها دفاتر خود را در بغداد افتتاح کرده‌اند که نشان‌دهنده روابط در حال تحول این دو گروه با عراق، در حالی است که تهران برای ایجاد یک بلوک قدرت منطقه‌ای تلاش می‌کند.

انتصاب برخی مدیران میانی دولت، انتقاداتی را در میان اصولگرایان به دنبال داشته تا جایی که روز گذشته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود تاکید کرد که در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس، ضروری است انتصابات رده‌های میانی هیات دولت نیز در چارچوب اصولی که رئیس‌جمهور تحت عنوان وفاق ذکر کرده‌اند، صورت گیرد. اما سوال این است که وفاق یعنی چه؟ آیا انتخاب مدیران از جناح مقابل به معنای...

تعداد یارانه بگیران در سال 1402 درحال افزایشی بود که گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس با عنوان «عملکرد هدفمندی یارانه‌ها (تبصره «14») قانون بودجه سال 1402» از یک کسری نگران‌کننده در منابع یارانه‌ها در سال 1402 حکایت کرده و این سوال را پررنگ می‌کند که دولت، چگونه این کسری را تامین کرده است؟

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از مقامات این رژیم گزارش داد که نماینده ویژه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در خاورمیانه قرار است که طرحی در خصوص ترسیم دوباره مرز با لبنان را ارائه دهد.