شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها شادی گل رضا کرملاچعب در فضای مجازی وایرال شده است.

عبدالرشید سعدالله یف با پیروزی در دیدار انتخابی به عنوان نماینده وزن 92 کیلوگرم روسیه در رقابت های جهانی معرفی شد.

در طول تاریخ، طلا همواره به‌عنوان یکی از امن‌ترین دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دفتر حزب الله در تهران حاضر شد.

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بیمه تجارت‌نو با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارائه بیمه‌نامه محصولات دانش بنیان و فاوا برای نخستین بار در صنعت بیمه به امضا رسید.

مجیب حسنی افزود: این حمله پس از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه محسنین شیخان بنت رخ داد که پرویز کدخدایی فرمانده سپاه بنت، یوسف شیرانی رییس شورای شهر بنت و دو سرباز وظیفه سپاه به نام جواد ساداتی و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی به مقام شهادت نایل آمدند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درباره حادثه تروریستی شهرستان نیکشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 87,863 تومان خرید و فروش شد.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در پی شهادت تعدادی از شهروندان در بنت نیکشهر و خاش پیامی صادر کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش سهم ریلی در بندر شهید رجایی و کاهش هزینه‌های تراتزیت مواد معدنی با ساماندهی اراضی 17 هکتاری اختصاصی حوزه ریلی این بندر خبرداد.

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در حکمی محمد فلاحی نظر به عنوان دستیار ویژه منصوب کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند نوعی محاصره هوایی در اراضی اشغالی وجود دارد و ده‌ها هزار تن از ساکنان اراضی اشغالی در خارج گیر افتاده‌اند.

رئیس جمهور در پیامی به شی جین پینگ با بیان اینکه طی سال‌های گذشته، ملت چین در سایه هدایت شما به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته که بسترساز تقویت پل‌های دوستی و رفاه مشترک برای کشورهای جهان شده است، هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین را به وی تبریک گفت.

فرمانده کل سپاه با بیان این که نصرت الهی همراه رزمندگان مخلص حزب‌الله است، تصریح کرد: اراده خداوند بر پیروزی جبهه اسلام قرار گرفته و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور، ملت آزاده جهان طعم پیروزی را خواهند چشید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون با وزیر خارجه و رئیس جمهور خبر داد.

ریکاردو ساپینتو با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که آماده بازگشت به استقلال است.