شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار نخستین تصاویر از شلیک موشک‌های سپاه پاسداران را می‌بینید.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به سوال رسانه‌های آمریکایی پیرامون این‌که آیا ایران پیش از پاسخ، آمریکا را از اقدام خود آگاه کرده است یا خیر تصریح کرد: آمریکا هیچ اطلاعی پیش از پاسخ ما دریافت نکرده؛ اما پس از آن، هشدار جدی داده شده است.

پایگاه اطلاع رسانی رهبری پیامی شبانه به زبان عبری منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از پاسخ موشکی ایران به جنایت‌های صهیونیست‌ها استقبال کرد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که به کمک ایالات متحده شمار زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «در حال حاضر هیچ تهدید دیگری از سوی ایران علیه اسرائیل وجود ندارد و این نشان می‌دهد که حمله موشکی به پایان رسیده است.»

در این اطلاعیه دوم سپاه پاسداران تاکید شده است که موشک‌های شلیک‌شده از ایران پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد.

حساب کاربری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس از یک پوستر جدید پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل رونمایی کرد.

مهدی المشاط رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن گفت به آمریکا هشدار می‌دهیم که با آتش بازی نکند، زیرا جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانست بدون پاسخ بماند.

صدای شدید انفجارهای پاسخ موشکی ایران در پخش زنده شبکه‌های خارجی را مشاهده می کنید.

اولین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی در دولت چهاردهم، عصر امروز سه شنبه به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد.

رئیس جمهور تاکید کرد بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد.

ترامپ به دنبال حملات موشکی که شمار زیادی از آنها به هدف خورده است، اعلام کرد: این جنگ کاملا قابل پیشگیری بود. این نباید هرگز اتفاق می‌افتاد.

متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو شرکت کردند و اسامی آنها به عنوان برندگان قرعه‌کشی از گردونه قرعه‌کشی خارج شده نگران نباشد، ایران خودرو تمام محصولات عرضه شده، چه در قالب فروش فوق‌العاده و چه در قالب پیش فروش، را در بازه زمانی اعلام شده برای مشتریان فاکتور می‌کند.

واشنگتن پست نوشت: به گفته سه مقام دفاعی آشنا با موضوع که خواستند نامشان فاش نشود، هیچ حمله ای به نیروهای آمریکایی گزارش نشده است.