دوشنبه 26 شهریور 1403

دهمین برنامه گفت وگوی هفته آموزش و پرورش با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دهمین برنامه گفت وگوی هفته آموزش و پرورش با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - دهمین برنامه گفت و گوی هفته وزیر آموزش و پرورش با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان میهمان ویژه فردا - یکشنبه 18 آبان - به‌صورت زنده در شبکه شاد پخش می‌شود.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه گفت و گوی هفته در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفت و گو بر محور تحول، با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد (اپلیکشن رسمی وزارت آموزش‌وپرورش جهت آموزش مجازی) پخش می‌شود.

در این برنامه آموزش‌وپرورش میزبان سعید نمکی وزیر بهداشت با عنوان "مهمان ویژه" است.

بر اساس این گزارش؛ این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور اعضای شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 31 مدیرکل آموزش‌وپرورش استانی، روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه از طریق بستر شبکه شاد خواهند بود.

اولین برنامه گفت و گوی هفته با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دومین برنامه با شرکت رضا اردکانیان وزیر نیرو و سومین برنامه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

چهارمین برنامه گفت و گوی هفته هم با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، پنجمین برنامه با شرکت جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ششمین برنامه با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهور و هفتمین برنامه با شرکت سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور برپا شد.

هشتمین برنامه گفت و گوی هفته نیز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هفته گذشته هم نهمین برنامه گفت و گو با شرکت علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*