سه‌شنبه 17 مهر 1403

دهه هشتاد و نودی ها سربازان پای کار انقلاب

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دهه هشتاد و نودی ها سربازان پای کار انقلاب

امروز قطعا 13 آبان نه تنها در شیراز بلکه در سراسر کشور پرشکوه‌تر برگزار شد تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویانی که فکر میکنند دهه هشتاد و نودی های ما خواهان نابودی انقلابی هستند که تا کنون خونهای بسیاری برای بقاء آن ریخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه دشمنان نطام در چند ماه اخیر با راه انداختن جنگ تمام عیار ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی آشوب ها و فتنه گری های بسیاری را در کشور رقم زدند و در این میان نیز عده ای فریب خورده، برده پول و قدرت و جمعی از سلبریتی های وطن فروش با دشمن هم نوایی کرده و آب در آسیابش ریختند تا حدی که داعش و داعشیان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از همین فضاها سوءاستفاده کرده و دست به کشته سازی نیروهای امنیتی، بسیجیان، طلاب و حتی زائرین حرم امن احمدی در شیراز زدند. در حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی (ع) که هفته گذشته صورت گرفت تعدادی از زائران بیگناه در حال عبادت و به وقت نماز مغرب و عشاء به شهادت رسیدند ککه در بین آنها سه دانش آموز نیز حضور داشت که با شهادت خود به مراسم 13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری بخشیدند و به جهانیان ثابت کردند هنوز هم نوجوانان ما همپای حسین فهمیده و شهدای دانش آموز 13 آبان 56 آماده اند تا جان خود را فدای وطن کنند. امروز قطعا 13 آبان نه تنها در شیراز بلکه در سراسر کشور پرشکوه‌تر برگزار شد تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویانی که فکر میکنند دهه هشتاد و نودی های ما خواهان نابودی انقلابی هستند که تا کنون خونهای بسیاری برای بقاء آن ریخته شده است. اگر امروز شاهد تعداد بسیار اندکی از دانش آموزانی هستیم که یا فریب خورده دشمن و فضای مجازی اند یا به تشویق خانواده و دوستان خود در تجمعات خرابکارانه شرکت میکنند، اما باید هزاران هزار دانش آموز در مقاطع مختلف هم دید که در مدارس با در دست گرفتن تصویری از حاج قاسم سلیمانی میخواهند همچون ایشان سرباز ولایت باشند و اذعان دارند گوش به فرمان رهبر خود هستند تا در مقابل هجمه های دشمن از میهن دفاع کنند.

امروز در شیراز دانش آموزان و دهه هشتادی و نودی ها از هر زبان و اقوامی با خانواده و دوستان آمده اند تا از خون آرشام و محمدرضا و علی اصغر که شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ هستند دفاع کنند و نگذارند جانهایی که فدا شده از یادها فراموش شوند. انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را خواهیم گرفت

دانش آموزان شیرازی امسال به واسطه شهادت سه تن از دانش آموزان در حادثه تروریستی شاهچراغ پر رنگ تر و کوبنده تر از هر سال در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و خواستار انتقام خون شهدای حرم شدند. در این مراسم شرکت دانش آموزان دهه هشتادی پر رنگ تر از همیشه نشان از حضور همیشگی سربازان کوچک این سرزمین در دفاع از انقلاب و اسلام و کشورشان است. دانش آموزان استان فارسی در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار این رسانه به معرفی خود پرداختند و گفتند: ما آمده ایم تا با مشت های گره کرده و اتحاد و همدلی به بدخواهان این کشور بگوییم تا وقتی ما به عناون سربازان رهبر پشت کشورمان هستیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. ابوالفضل امینی از دانش آموزان ترک قشقایی استان فارس که از شهرستان فیروز آباد در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: من آمده ام امروز نشان دهم که دانش آموزانی هستند که در مقابل آمریکا ایستاده اند. وی افزود: تبلیغات رسانه ای غربی ها را زیر پا میگذاریم و با امریکا تا هر چقدر توان داریم میجنگیم. شهدای عشایر جنگیدند تا ما اینجا روی پای خودمان بایستیم به خاطر قطره قطره خون شهدا با آمریکا میجنگیم. امینی با بیان اینکه بسیار متاسف هستم از شهادت سه دانش آموزی که در حرم ساهچراغ (ع) شهید شدند تصریح کرد: امیدوارم بتوانم راه آنها را در دفاع از رهبری ادامه داده و به همه ملت ایران به ویژه دانش آموزان اعلام میکنم پشت رهبر انقلاب را خالی نکنیم و این را به دشمنان میگویم انتقام خون سه دانش آموز بیگناه را از داعش و آمریکا میگیریم. فاطمه اسفندیاری از آموزشگاه امام حسن عسگری2 گفت: من آمده ام تا نشان دهم ما دانش آموزان همیشه در میدانیم و از انقلاب و رهبرمان دفاع میکنیم و آمریکا بی قدرت بود که زورش به دانش آموزان در حرم مطهر رسید که آنهارا قتل عام کرد آمریکا باید بداند که انتقام خون شهدا در شاهچراغ را میگیریم. سید طاها ایده با بیان اینکه آمده ام تا به آمریکا و داعش بگویم ما هستیم و به هیچ وجه نمیتوانید وارد ایران شوید، اظهار کرد: ما هیچگاه در نبرد و جنگ با شما از میدان بیرون نخواهیم رفت و انتقام سه شهید حادثه تروریستی را میگیریم.

انتهای پیام /