جمعه 28 اردیبهشت 1403

دوری امباپه از رئال / ستاره فرانسوی به تمدید فکر می‌کند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دوری امباپه از رئال / ستاره فرانسوی به تمدید فکر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «el-pais» فرانسه در خبری اختصاصی اعلام کرد کیلیان امباپه از رئال مادرید دور شده و به صورت جدی برای تمدید قراردادش با پاریس فکر می‌کند.

طبق ادعای رسانه فرانسوی مشکل اصلی امباپه با رئال مادرید بر سر حق تصویربرداری است. ستاره فرانسوی از رئال خواسته تا 100 درصد حق تصویربردای را بگیرد اما باشگاه مادریدی زیر بار این خواسته نمی رود و همچنان خواهان دریافت 50 درصد از مزایای حق تصویربرداری از این ستاره است.

هرچند مذاکرات بین طرفین برای مدت 2 سال طول کشید ولی امباپه به دلیل مخالفت رئال مادرید در این زمینه تمایلی برای امضای قرارداد با رئال را ندارد.

این درحالی است که پاری سن ژرمن پیشنهاد وسوسه برانگیز دستمزد سالیانه 50 میلیون یورویی به علاوه 100 میلیون پاداش را به امباپه داده است. همچنین 100 درصد درآمد تصویربرداری از این بازیکن به جیب خودش می‌رود.

به همین خاطر امباپه این روزها به صورت جدی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن فکر می کند و به نوعی از رئال مادرید دور شده است.

پیشنهاد رئال مادرید به امباپه قرارداد 5 ساله با دستمزد 30 میلیون یورویی است به همین خاطر ستاره فرانسوی درآمدش در صورت انتقال به رئال کاهش می آید و این عامل بازدارنده برای رفتن به برنابئو شده است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید امباپه پاریس رئال مادرید تمدید قرارداد امباپه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دوری امباپه از رئال / ستاره فرانسوی به تمدید فکر می‌کند 2