سه‌شنبه 3 مهر 1403

دو مهره محبوب فلیک: بدون این دو ستاره هرگز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو مهره محبوب فلیک: بدون این دو ستاره هرگز

به نظر می‌رسد که رافینیا و ژول کنده نقش مهمی را در نقشه‌های هانسی فلیک در بارسلونا ایفا می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، فلیک چند هفته قبل به عنوان جانشین ژاوی هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و شاید کمتر کسی انتظار داشت که این مربی آلمانی بتواند چنین عملکرد درخشانی را روی نیمکت این تیم به نمایش بگذارد و بارسا را بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک کند.

منابع نزدیک به بارسا مدعی شده بودند که یکی از ویژگی‌های مورد علاقه مدیران بارسا در مورد سرمربی جدید این تیم این است که او برخلاف ژاوی، به صورت مداوم در حال انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه و نخریدن بازیکنان مدنظرش نیست و در تلاش است تا با استفاده از بازیکنانی که در اختیار دارد پیش برود.

یکی از بازیکنانی که از زمان حضور فلیک در بارسا توانسته است جایگاه ویژه‌ای در این تیم پیدا کند رافینیا است. این بازیکن حالا بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار دارد و در تمامی دقایق دیدارهای بارسا در این فصل به میدان رفته است تا مشخص شود که فلیک ارزش بسیاری برای او قائل است و جایگاه ویژه‌ای در اجرای نقشه‌های این مربی دارد.

ژول کنده هم دیگر بازیکنی است که فلیک مشخصا به صورت ویژه روی او حساب می‌کند. این بازیکن هم مانند رافینیا در تمامی دقایق دیدارهای این فصل در زمین حاضر بوده است. تنها این دو بازیکن از چنین آماری در این فصل برخوردار هستند تا مشخص شود که فلیک بسیار به آنها علاقه دارد و این دو بازیکن را مهره‌های محبوبش در بارسلونا می‌داند.

دو مهره محبوب فلیک: بدون این دو ستاره هرگز 2