شنبه 31 شهریور 1403

دو پاس گل در دو بازی اول برای چلسی / سانچو با صدای بلند: مشکل تو بودی آقای تن‌هاخ!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو پاس گل در دو بازی اول برای چلسی / سانچو با صدای بلند: مشکل تو بودی آقای تن‌هاخ!

جیدون سانچو با یک پاس گل دیگر برای چلسی نشان داد که او مقصر بحرانی که در یونایتد تجربه می‌کرد نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که انزو مارسکا روی نیمکت چلسی به تدریج خودش را ثابت می‌کند جیدون سانچو هم در حال اثبات کردن چیزهای زیادی است. با اینکه مارسکا در کناره‌ها گزینه زیادی داشت تصمیم گرفت امروز مقابل وستهم سانچو را به عنوان وینگر چپ به میدان بفرستد و ستاره انگلیسی جواب این اعتماد را به خوبی داد.

شنبه گذشته جیدون سانچو در دیدار مقابل بورنموث به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و از قضا تعویض طلایی مارسکا بود. سانچو که شنبه پیش اولین بازی‌اش با پیراهن چلسی را انجام می‌داد در وایتالیتی استادیوم به انکونکو پاس گل داد تا چلسی با همین گل 1-0 پیروز شود.

یک هفته بعد سانچو که این بار فیکس وارد زمین شده بود تنها چهار دقیقه زمان نیاز داشت تا با پاسی استثنایی نیکلاس جکسون را راه بیندازد تا چلسی گل اول را به ثمر برساند.

دو پاس گل در دو بازی اول سانچو برای چلسی نشان می‌دهد آبی‌های لندن چه خرید هوشمندانه‌ای انجام دادند. سانچو دارد به همه نشان می‌دهد که علت عملکرد ضعیفش در یونایتد چیز دیگری بوده است. توجه کنید که سانچو در 12 مسابقه لیگ برتری برای یونایتد دو پاس گل داده بود و حالا در دو بازی به این آمار رسیده است.

دو پاس گل در دو بازی اول برای چلسی / سانچو با صدای بلند: مشکل تو بودی آقای تن‌هاخ! 2
دو پاس گل در دو بازی اول برای چلسی / سانچو با صدای بلند: مشکل تو بودی آقای تن‌هاخ! 3