یک‌شنبه 8 مهر 1403

دو گل در 30 دقیقه: تراشتگن کجایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو گل در 30 دقیقه: تراشتگن کجایی!

بارسلونا در دیدار مقابل اوساسونا در کمتر از 30 دقیقه دو گل دریافت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی خارج از خانه برابر اوساسونا غافلگیر شد و خیلی زود دروازه اش را بازشده دید. هانسی فلیک برای این بازی از زوج دفاعی سرخی دومینگز (19 ساله) و پائو کوبارسی (17 ساله) در قلب دفاع استفاده کرده است. در سمت چپ خط دفاع نیز جرارد مارتین حضور دارد که 22 ساله است.

این در حالی است که هانسی فلیک در روزهای گذشته در مورد اهمیت تجربه در ترکیب صحبت کرده بود. دقایقی پیش از بازی او دلیل این تصمیمش را توضیح داد: «در دفاع ما فقط یک بازیکن باتجربه داریم و اینیگو به کمی استراحت نیاز داشت. دومینگز و مارتین در تمرینات خوب عمل می‌کنند و امروز آنها را خواهیم دید.»

با این حال حضور آنها در ترکیب نتیجه خوبی نداشت. ابتدا در دقیقه 18 برایان ساراگوسا که از بایرن به صورت قرضی به اوساسونا آمده، از سمت چپ حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد. در آنجا بودیمیر حضور داشت و بالاتر از مدافعان بارسا با یک ضربه سر دروازه ایناکی پنیا را باز کرد.

10 دقیقه از گل دوم گذشته بود و بارسا همچنان در شوک گل بودیمیر بود که ساراگوسا پس از یک پاس گل، خودش دست به کار شد و گل دوم را هم زد. پاسی عمقی از پابلو ایبانز ساراگوسا را در موقعیت تک به تک با پنیا قرار داد و او با یک حرکت زیبا دروازه‌بان را از سر راه برداشت و توپ را به راحتی درون دروازه قرار داد تا بارسا در فاصله کمتر از 30 دقیقه از آغاز بازی، وارد یک دردسر بزرگ شود.

دو گل در 30 دقیقه: تراشتگن کجایی! 2
دو گل در 30 دقیقه: تراشتگن کجایی! 3