شنبه 28 مهر 1403

دکو: بارسا با خرید اولمو به تعادل رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دکو: بارسا با خرید اولمو به تعادل رسید

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، می‌گوید جذب دنی اولمو در نقل و انتقالات تعادل خط میانی و هجومی بارسا را تکمیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجره نقل و انتقالاتی پر چالشی را پشت سر گذاشت و برای ثبت بازیکنان جدید مانند دنی اولمو نیاز به فروش بازیکنانش داشت.

دکو گفته که بارسلونا در تابستان امسال پیشنهاداتی برای انتقال بازیکنانش داشت، اما آن‌ها با وجود وسوسه انگیز بودن، برخی پیشنهادات را نپذیرفتند چون نمی‌خواستند تیم را تضعیف کنند. مدیر ورزشی بارسلونا می‌گوید که آن‌ها تلاش داشتند تا با بازیکنانی که از لاماسیا پرورش یافته‌اند، پیشرفت کنند.

هانسی فلیک: او مردی آرام، فوتبال‌شناس و سخت کوش است. او مربی‌ای با ایده‌های روشن است و مشخص می‌کند یک بازیکن و همینطور بقیه باید چه کاری انجام دهند.

بازار نقل و انتقالات؟

ایده این بود که اگر بازیکنان جوان خوب کار کنند، مجبور نباشیم اینقدر به دنبال خرید بازیکن باشیم. ما باید تعادل را پیدا می‌کردیم، می‌دانستیم چه چیزی کم است و به نظرم آن را پیدا کردیم. خرید اولمو در خط میانی به ما تعادل داد، او مشخصات متفاوتی دارد، ما کیفیت تهاجمی بیشتری خواهیم داشت.

جابجایی‌ها؟

پیشنهاداتی برای چند بازیکن بارسا وجود داشت، اما ما مشخص بود که نمی‌خواهیم بازیکنان مهمی را از دست بدهیم. اگر در حال ساختن یک تیم هستیم، نمی‌توانیم آن را ضعیف کنیم. ما باید سطح را افزایش دهیم نه اینکه آن را پایین بیاوریم و فروش یک بازیکن مهم، دقیقا همان پایین آوردن سطح است. نمی‌توانستیم در وسوسه فروش بیفتیم، اما آسان نبود. عدم فروش بازیکن بسیار پیچیده است چون نمی‌توانید خرید کنید. اما کاملاً واضح بودم که بازیکنان مهم را نفروشیم و بدانیم در باشگاه چه داریم.

لاماسیا؟

کار زیادی وجود دارد. ما هر روز صحبت می‌کنیم، تمامی جنبه‌ها را بررسی می‌کنیم... خیلی بهتر است که مجبور نباشید بازیکن جذب کنید چون خودتان بازیکنان باکیفیتی دارید. این یک امر اساسی است.

دکو: بارسا با خرید اولمو به تعادل رسید 2