شنبه 5 آبان 1403

دکو: برای خرید امباپه بازیکن نمی‌فروشیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دکو: برای خرید امباپه بازیکن نمی‌فروشیم

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، امکان فروش بازیکنانی مانند رونالد آرائوخو و فرانکی دی‌یونگ برای جذب کیلیان امباپه را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دکو که از زمان اعلام تصمیم ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسلونا در فصل آینده هر روز مصاحبه جدیدی با رسانه‌های اسپانیایی انجام می‌دهد، شب گذشته میهمان برنامه Esporte3 بود و به سوالات متعددی پاسخ داد.

او در این مصاحبه اعلام کرد که هنوز جانشین ژاوی هرناندز انتخاب نشده و همچنین امکان فروش بازیکنان مهمی مانند رونالد آرائوخو و فرانکی دی‌یونگ برای خرید کیلیان امباپه وجود ندارد.

دکو در مورد این سوال که چه کسی مربی بعدی بارسا را انتخاب می‌کند؟ گفت:"ما صحبت در این مورد را شروع نکردیم. ما هنوز در حال جذب اتفاقات تصمیم ژاوی هستیم. توافقی خواهد بود. من و خوان لاپورتا با صحبت کردیم."

آیا رسانه‌ها نسبت به ژاوی بی انصافی کردند؟

من فکر می‌کنم برای کاری که انجام شد ارزش زیادی قائل نشد. سرخوشی از قهرمانی در لالیگا در بسیاری از لحظات به انتظار بیش از حد و در برخی لحظات به انتقاد بسیار شدید تبدیل شد.

احتمال انتخاب پپ گواردیولا؟

پپ گواردیولا مربی بزرگی است، بحثی در کار نیست. او بهترین بارسای تاریخ را هدایت کرد، در این شکی نیست. او همچنین کار خود را در بارسا انجام داده، به قهرمانی‌هایش ادامه داد و شاید بهترین مربی امروز جهان باشد.

جایگزین سرخیو بوسکتس؟

رودری نزدیک ترین بازیکن است اما سیتی او را نمی‌فروشد. یوشوا کیمیش بازیکن بزرگ دیگری است که در بایرن حضور دارد. خرید او نیز آسان نخواهد بود.

آیا فروش رونالد آرائوخو و فرانکی دی‌یونگ برای خرید امباپه باعث بدتر شدن وضعیت تیم می‌شود؟

بله، من اینطور فکر می‌کنم. فروش آرائوخو و دی‌یونگ خوب نیست. من نمی‌خواهم تیم خراب شود، می‌خواهم آن را بهبود ببخشم. انجام این معامله منجر به کاهش عملکرد تیم خواهد شد.

احتمال مربیگری ژوزه مورینیو؟

مورینیو دوست من است اما مدت زیادی است که با او صحبت نکرده‌ام.

فروش بازیکنان مهم؟

ما دوست نداریم این اتفاق بیفتد. من نمی‌توانم به شما پاسخ دهم. بیایید ببینیم. چه می‌شود.

الکس گارسیا؟

ژاوی هم علنا گفته که او را دوست دارد. از دست دادن گاوی سخت بوده است... تیم اکنون با آندریاس کریستنسن در خط میانی تلاش خواهد کرد تا آن خلأ را به حداقل برساند. الکس گارسیا بازیکن خوبی است که می‌تواند بسیار مفید باشد. خواهیم دید. چه می‌شود.

اهداف بارسا؟

ما در حال رسیدن به هدفی هستیم که فصل گذشته به آن دست یافته بودیم یعنی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و حضور در مرحله یک هشتم نهایی. ما قدم‌هایی برداشته‌ایم، اما می‌دانم که گاهی اوقات ناامیدی در برخی بازی‌ها ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

احتمال مربیگری رافا مارکز؟

رافا مارکز یک راه حل اضطراری است. رافا کار خود را انجام می‌دهد و به عنوان مربی پیشرفت می‌کند، او در تیم جوانان تجربه فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. به عنوان یک مربی جوان به طرز شگفت انگیزی در حال رشد است. او مربی جوانی است و امیدواریم برای مدت طولانی بماند. رافا در داخل باشگاه به عنوان یک مربی اورژانسی مدنظر است اما برای آینده باید پس از تحلیل و بررسی، تصمیم گیری کنیم.

دکو: برای خرید امباپه بازیکن نمی‌فروشیم 2
دکو: برای خرید امباپه بازیکن نمی‌فروشیم 3