یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

دیدار معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دیدار معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نمونه روز دوشنبه با رئیس جمهور و یک روز دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت عنوان کرد: با شناسایی معلمان نمونه به دنبال تقویت خلاقیت هستیم؛ همچنین آن‌ها را به عنوان افراد برتر در عرصه تعلیم و تربیت معرفی می‌کنیم و برای نخستین بار این افراد در کانون‌های ارزیابی در معرض بررسی قرار گرفتند. فرهادی با...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نمونه روز دوشنبه با رئیس جمهور و یک روز دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت عنوان کرد: با شناسایی معلمان نمونه به دنبال تقویت خلاقیت هستیم؛ همچنین آن‌ها را به عنوان افراد برتر در عرصه تعلیم و تربیت معرفی می‌کنیم و برای نخستین بار این افراد در کانون‌های ارزیابی در معرض بررسی قرار گرفتند.

فرهادی با اشاره به اینکه در سال 1402، به طور میانگین هر 8 روز یک مدرسه ساخته شد گفت: در ساخت مدارس 35 درصد رشد داشته‌ایم. 6768 مدرسه و 192 هنرستان ساخته شد. همچنین مشارکت خیران در بحث مدرسه‌سازی 300 درصد افزایش داشت به طوری که 11هزار میلیارد تومان مشارکت مالی داشتند.