شنبه 29 اردیبهشت 1403

دی ان ای

دی ان ای

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان دانشگاه ژنو ارتباطی بین تلفن‌های همراه و کاهش غلظت اسپرم و تعداد کلی آن پیدا کرده‌اند ایندیپندنت: محققان دانشگاه ژنو ارتباطی بین تلفن‌های همراه و کاهش غلظت اسپرم و تعداد کلی آن پیدا کرده‌اند. محققان دانشگاه UNIGE طی سال‌های 2005 تا 2018 اطلاعات 2886 مرد سوئیسی 18 تا 22 ساله را در 6 مرکز نظامی مورد پایش قرار دادند و به این نتیجه رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم گرامیداشت شهید آشوری جانی بت اوشانا صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم گرامیداشت شهید آشوری "جانی بت اوشانا" صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد

وب‌گاه خبر آنلاین

از پیشرفت‌های چشمگیر در ماه گرفته تا شکوفایی هوش‌مصنوعی و پیشرفت‌های آب و هوایی؛ با قاطعیت می‌توان سال 2023 را سالی پر از درام‌های علمی و فرهنگی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار شادمانی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ضمن بازدید از مرکز ژنتیک نور از نزدیک در جریان فرآیند شناسایی هویت شهدا قرار گرفت. این بازدید مقدمه یک خبر برای او بود.

خبرگزاری تسنیم

سردار شادمانی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ضمن بازدید از مرکز ژنتیک نور از نزدیک در جریان فرآیند شناسایی هویت شهدا قرار گرفت. این بازدید مقدمه یک خبر برای او بود.

خبرگزاری تسنیم

پیکر مطهر 3 شهید دوران دفاع مقدس توسط گروه تفحص شهدا در منطقه فکه مربوط به عملیات والفجر مقدماتی کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشمندانی که در حال بررسی چگونگی عقب نشینی صفحات یخی قطب جنوب در اعماق گذشته هستند، به رویکردی نوآورانه روی آورده‌اند: مطالعه ژن‌های اختاپوس‌هایی که در آب‌های سرد آن زندگی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین ماده معدنی مهم برای حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل، کلسیم است. توانایی انقباض عضلات به طور مستقیم به سطح کلسیم در خون بستگی دارد. در صورت کمبود کلسیم خطر اسپاسم عضلانی و همچنین درد عضلات بیشتر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: گرفتگی عضلات دلایل مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها کاهش سطح مواد مغذی در بدن می‌تواند باشد. گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

فران گارسیا، مدافع رئال مادرید، معتقد است که پیروزی این تیم در لحظات آخر اتفاقی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرفتگی عضلات دلایل مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها کاهش سطح مواد مغذی در بدن می‌تواند باشد. گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری تربیت مدرس یکی از دستگاه‌های مهم آزمایشگاه‌ها به نام ترموسایکلر را تولید کردند که به گفته آنها نمونه ایرانی قابل رقابت با نمونه خارجی است.