جمعه 28 اردیبهشت 1403

دی ان ای

دی ان ای

وب‌گاه فرارو

باستان‌شناسان گور 2500ساله سه نفر را در غاری واقع در مکزیک کشف کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با اشاره به پایان فراق 41 ساله خانواده شادمانی با شهید خود گفت: خانواده شهید شادمانی با اصرار مردم منطقه مسجد سلیمان پذیرفتند تا شهید خود را به همدان منتقل نکنند.

وب‌گاه فرارو

زن جوان که پس از قتل شوهرش و رها کردن تکه‌های جسد او کنار رودخانه فشم سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند سرانجام مجبور شد راز این جنایت هولناک را فاش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: یکم دی امسال، زوج جوانی برای تفریح به کنار رودخانه فشم رفته بودند که ناگهان گونی خون آلودی را مشاهده کردند. وقتی مرد جوان گونی را باز کرد با دیدن پای بریده‌شده یک انسان وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جوان که پس از قتل شوهرش و رها کردن تکه‌های جسد او کنار رودخانه فشم سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند سرانجام مجبور شد راز این جنایت هولناک را فاش کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جوان که پس از قتل شوهرش سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند سرانجام مجبور شد راز این جنایت هولناک را فاش کند.

وب‌گاه فرارو

پزشکان هنوز نمی‌دانند که چرا افراد با این گروه خونی ممکن است در معرض خطر ابتلا به سکته زودهنگام باشند. این بدان معناست آن‌ها هنوز نمی‌توانند پیشگیری‌های هدفمند برای سکته مغزی زودهنگام ایجاد کنند.

وب‌گاه گسترش

هر ساله و با پایان گرفتن سال، مجلات و نشریه های مختلف لیست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر می کنند. نشریه فوربس نیز دست به رتبه بندی ثروتمندترین زنان جهان زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بهشت زهرا از اعزام تیمی به کرمان به همراه تجهیزات موردنیاز برای همراهی در امور تطهیر و تدفین شهدای جنایت تروریستی این شهر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه ژنتیک و عوامل محیطی نیز می‌توانند در بروز اختلالاتی از جمله SAD نقش داشته باشند، اما تحقیق جدید محققان کالج دانشگاه کورک در ایرلند، اهمیت "فلور روده" را در این زمینه برجسته کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: در بحث مربوط به مدیریت یا درمان درد مزمن بخصوص وقتی انواع داروها اثری نداشته است، بسیاری از مردم به تغییر در سبک زندگی روی می‌آورند با این امید که چنین مداخلاتی ممکن است بتواند برخی نشانه‌های درد را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان حوزه تحقیقات تغذیه می‌گویند که برنامه غذایی می‌تواند تاثیر زیادی بر عوامل زیربنایی منجر به درد مزمن در افراد شود، اما نتایج برای افراد متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دکتر یوها آییش متخصص مغزو اعصاب در وبسایت هیوستون متدیست درباره سحرخیز بودن و اینکه اصلا چرا بعضی‌ها سحرخیز هستند صحبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای تصاویر و فیلم‌های ساختگی هرروز پیشرفت کرده و به زمین بازی افرادی تبدیل شده که محبوب‌ترین و جذاب‌ترین خودروها را تبدیل به نوع دیگری از وسایل نقلیه می‌کنند. فورد ماستنگ هم از جمله این خودروهاست که این بار تبدیل به یک کامیون غول پیکر شده است!

وب‌گاه ورزش سه

در بارسلونا برخی به شدت از ژاوی انتقاد می کنند و خواهان اخراج او هستند. اگر کارلو آنچلوتی الان در بارسا بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات اخیر نشان داده اصلاح سبک زندگی و ایجاد تغییرات کوچک می‌تواند به طور قابل توجهی به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند.