جمعه 31 فروردین 1403

دی ان ای

دی ان ای

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنی که راننده تاکسی اینترنتی بود به طرز فجیعی به قتل رسید جنازه وی در اطراف تهران کشف شد زنی که راننده تاکسی اینترنتی بود به طرز فجیعی به قتل رسید جنازه وی در اطراف تهران کشف شد به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال فقدان یک زن راننده و کشف جسد ناشناس سوخته در بیابان‌های شرق تهران، 3 مرد جوان در جریان تحقیقات جنایی بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

از میان گزینه‌های موجود و بعد از مطرح شدن چندین نام بزرگ، مدیران بارسلونا روی روبرتو دی زربی، مربی ایتالیایی برایتون، تمرکز کرده‌اند و او حالا اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی ژاوی است.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال فقدان یک زن راننده و کشف جسد ناشناس سوخته در بیابان‌های شرق تهران، 3 مرد جوان در جریان تحقیقات جنایی بازداشت شدند.

وب‌گاه ورزش سه

موندودپورتیوو و آاس امروز نوشتند که تیم مدیریت ورزشی بارسلونا پس از همفکری با خوان لاپورتا روی روبرت دی زربی ایتالیایی برای جانشینی ژاوی به جمع بندی نهایی رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

پیری یک سرنوشت اجتناب‌ناپذیر برای همه موجودات زنده است و بسیاری از دانشمندان سعی دارند با کشف کردن عوامل مؤثر، این فرآیند را معکوس کنند. اکنون یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که آسیب رسیدن به DNA ممکن است عامل اصلی بروز پیری باشد.

وب‌گاه فرارو

کلسیم، منیزیم و پتاسیم همگی به بدن شما کمک می‌کنند تا سطح فشار خون را سالم نگه دارد. اگر در مورد یک یا چند مورد از این مواد معدنی دچار کمبود هستید مهم است که سعی کنید مقدار بیش تری از آن را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنید. برخی از افراد دارای شرایط خاصی از نظر سلامتی هستند و دارو‌هایی مصرف می‌نمایند که ممکن است در کنار آن از مصرف مکمل نیز سود ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات نشان داده اند که سیر دارای ترکیبی به نام آلیسین است که جریان خون را افزایش می دهد و می تواند قدرت جنسی مردان را بیشتر و میل جنسی آنها را تقویت کند. مردان می توانند هر روز دو تا سه حبه سیر بخورند تا از فواید سیر بهره مند شوند. مطالعه دیگری بیان کرد که شواهد کافی نیست و تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. با این حال، افزودن سیر به رژیم غذایی شما می تواند مفید باشد، به خصوص اگر مستعد...

وب‌گاه فرارو

میان پیشگیری بهتر از درمان است. برخی از سرطان‌ها مانند سرطان بیضه واقعا بدشانسی یک فرد محسوب می‌شوند، زیرا موارد ابتلای آن زیاد نیست. با این وجود، اکثر سرطان‌ها به شدت تحت تاثیر سبک زندگی ما هستند. برای مثال، شما می‌توانید از کرم ضد آفتاب برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست استفاده کنید و برای کاهش خطر سرطان پروستات می‌توانید از نظر جنسی فعال باشید. سیگار نکشیدن می‌تواند خطر ابتلا به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان با استفاده از توالی‌یابی نانوحفره‌ای شرکت اکسفورد نانوپور (Oxford Nanopore Technologies) موفق به شناسایی نوعی قارچ شدند که موجب از بین رفتن کاساوا می‌شد. کاساوا نوعی ریشه خوراکی شبیه به سیب‌زمینی است که نشاسته فراوان دارد. فناوری توالی‌یابی DNA پرده از یک بیماری در گیاهان در جنوب شرق آسیا برداشت. نتایج این روش نانویی نشان داد که بیماری جاروی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رزمایش «نیزه‌های پیروزی» با حضور جت‌های رافال برگزار شد و به خلبان‌های پاکستانی JF-17 «تندر» فرصتی برای ارزیابی عملکرد جنگنده‌های خود در برابر جنگنده‌های رافال، که توسط هند، نیز استفاده می‌شوند، داد.

وب‌گاه فرارو

ریه‌ها سرشار از ماکروفاژ‌ها هستند سلول‌های خاصی که با واکنش به حملات و ایجاد پاسخ‌های التهابی نقش کلیدی در سیستم ایمنی ما بازی می‌کنند. این سلول‌ها در نهایت قطران تنباکو را می‌خورند و در نهایت مملو از این ماده می‌میرند که تجمع می‌یابد و به ریه‌های فرد سیگاری ظاهر سیاه و سفید می‌دهد. دود تنباکو نیز فعالیت ماکروفاژ‌ها را مختل می‌کند. به طور خاص توانایی آن‌ها در دفاع از بدن در برابر عوامل...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم هویت‌سنجی دقیق از اتباع خارجی، گفت: به دنبال ساماندهی اتباع با مکانیزم و با شیوه انگشت نگاری، چهره‌نگاری، (DNA) هستیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم هویت‌سنجی دقیق از اتباع خارجی، گفت: به دنبال ساماندهی اتباع با مکانیزم و با شیوه انگشت نگاری، چهره‌نگاری، (DNA) هستیم.

خبرگزاری تسنیم

پژوهش‌های اخیر در مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد میدان مغناطیسی فرکانس پایین، اثرات زیستی متفاوتی بر سلول‌های سرطانی دارد.

خبرگزاری دانشجو

پژوهش‌های اخیر در مرکز تحقیقات بیوشیمی بیوفیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد میدان مغناطیسی فرکانس پایین، اثرات زیستی متفاوتی بر سلول‌های سرطانی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

صحبت‌های دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به هیچ وجه به مذاق ژاوی خوش نیامده است.