پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دی ان ای

دی ان ای

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم هویت‌سنجی دقیق از اتباع خارجی، گفت: به دنبال ساماندهی اتباع با مکانیزم و با شیوه انگشت نگاری، چهره‌نگاری، (DNA) هستیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم هویت‌سنجی دقیق از اتباع خارجی، گفت: به دنبال ساماندهی اتباع با مکانیزم و با شیوه انگشت نگاری، چهره‌نگاری، (DNA) هستیم.

خبرگزاری تسنیم

پژوهش‌های اخیر در مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد میدان مغناطیسی فرکانس پایین، اثرات زیستی متفاوتی بر سلول‌های سرطانی دارد.

خبرگزاری دانشجو

پژوهش‌های اخیر در مرکز تحقیقات بیوشیمی بیوفیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد میدان مغناطیسی فرکانس پایین، اثرات زیستی متفاوتی بر سلول‌های سرطانی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

صحبت‌های دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به هیچ وجه به مذاق ژاوی خوش نیامده است.

وب‌گاه ورزش سه

ماتیاس بروگلزمان، سردبیر بیلد، طی یادداشتی وضعیت توماس توخل روی نیمکت بایرن مونیخ را بررسی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای داشتن یک عمر طولانی و سالم، تنها کافی است چند مکمل را در ساعات و روزهای مناسب استفاده کنید. دیوید کلنسی، متخصص، زیست شناسی پیری را مطالعه می‌کند. او هر روز شش مکمل مصرف می‌کند تا با افزایش سن از بروز مشکلات مرتبط با سلامتی جلوگیری نماید. برای داشتن یک عمر طولانی و سالم، تنها کافی است چند مکمل را در ساعات و روزهای مناسب استفاده کنید. دیوید کلنسی، متخصص، زیست شناسی پیری را مطالعه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهندسان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو نانوحسگر فوق حساسی ساخته‌اند که می‌تواند غلظت‌های فوق‌العاده پایین یون‌های سرب را در آب تشخیص دهد. این دستگاه به یک حد رکورد تشخیص سرب تا محدوده فمتومولار دست می‌یابد که یک میلیون برابر حساس‌تر از فناوری‌های حسگری قبلی است. پرابهاکار بندرو، پروفسور دپارتمان مهندسی مکانیک و هوافضا در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو...

وب‌گاه مشرق نیوز

5 مواد غذایی ضد پیری که پزشکان هر روز می‌خورند، بلوبری یا زغال اخته آبی یکی از مغذی‌ترین میوه‌ها است که به افزایش طول عمر کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

"دیوید کلنسی" متخصص زیست شناسی زیست شناسی پیری را مطالعه می‌کند. او هر روز شش مکمل مصرف می‌کند تا با افزایش سن از بروز مشکلات مرتبط با سلامتی جلوگیری نماید.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مهم‌ترین مواد مغذی در بلوبری، آنتوسیانین‌ها هستند که خاصیت ضد پیری دارند. این آنتی‌اکسیدان‌ها در حفظ سلامت سلول‌ها و جلوگیری از آسیب دیدگی آن‌ها نقش دارند و در فرآیندهای ترمیم DNA بدن مؤثر هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرطان یکی از ترسناک‌ترین و نگران‌کننده‌ترین بیماری‌هاست، اما داشتن اطلاعات کافی در مورد سرطان تا حدود زیادی می‌تواند نگرانی‌ها و ترس‌های شما را کمتر کند.

وب‌گاه گسترش

عدم وجود ساختار مناسب در مدیریت تجهیزات پزشکی می‌تواند منجر به اتلاف منابع بهداشتی شود. به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش دانش‌بنیان‌ها شاهد رشد 55 درصدی بوده است و تقریباً 40 درصد از تجهیزات پزشکی در داخل کشور توسط دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت تولید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا از مدل‌سازی نقشه آلودگی صوتی فرودگاه مهرآباد برای اولین بار توسط شرکت کنترل کیفیت هوا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حدود 60 درصد ایرانی‌ها یا چاق هستند و یا اضافه وزن دارند و به گفته کارشناسان، این آمار احتمال ابتلا به برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد.