یک‌شنبه 10 تیر 1403

دی‌بروینه: می‌ترسیدیم از یورو حذف شویم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دی‌بروینه: می‌ترسیدیم از یورو حذف شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوین دی‌بروینه، ستاره تیم ملی بلژیک، پس از بازی با اوکراین در هفته آخر دور گروهی یورو 2024 در کنفرانس خبری شرکت کرد. این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بلژیک با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد، در حالی که اوکراین با وجود کسب چهار امتیاز از مسابقات حذف شد. دی بروینه گفت: ما در طول سه مسابقه همه تلاشمان را کردیم. تیم تا دقیقه 95 دوید....

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوین دی‌بروینه، ستاره تیم ملی بلژیک، پس از بازی با اوکراین در هفته آخر دور گروهی یورو 2024 در کنفرانس خبری شرکت کرد. این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بلژیک با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد، در حالی که اوکراین با وجود کسب چهار امتیاز از مسابقات حذف شد.

دی بروینه گفت: ما در طول سه مسابقه همه تلاشمان را کردیم. تیم تا دقیقه 95 دوید. همه می‌خواهند مسابقات را ببرند و ما سعی کردیم این کار را در زمین انجام دهیم، اما نتوانستیم. در اولین مسابقه شروع سختی داشتیم. اوکراین هم حریفی دشوار بود و آن‌ها نیز خطرناک بودند.

او افزود: ما سعی کردیم بازی را ببریم و تا دقیقه 90 فرصت‌های گلزنی خوبی داشتیم. اما نمی‌خواستیم با ارسال بلند ضربه کرنر ریسک کنیم، چون می‌دانستیم ممکن است گلی بخوریم و از یورو حذف شویم. گاهی باید ریسک‌هایی را بپذیرید و گاهی باید هوشمندانه عمل کنید، و امروز من خواستم هوشمندانه عمل کنم.

دی بروینه همچنین توضیح داد: در ابتدا، حملات خوبی داشتیم، اما بعد از آن، نمی‌توانستیم از میانه میدان عبور کنیم. سیستم 5-4-1 به خوبی کار نکرد، خیلی سخت بود که به حریف فشار بیاوریم، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و اوضاع بهتر شد. با حضور پنج مدافع، خیلی راحت نبود که بتوانیم حمله کنیم.

انتهای پیام /