یک‌شنبه 29 مهر 1403

دی‌فرای: با دیپای مشکلی نداریم، کومان پیشرفت کرده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دی‌فرای: با دیپای مشکلی نداریم، کومان پیشرفت کرده

استفان دی‌فرای، مدافع اینتر و تیم ملی هلند، می‌گوید تیمش برای بازی با اتریش کاملا آماده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند که از دو بازی اول خود در گروه D یورو 2024 چهار امتیاز به دست آورده و به همراه فرانسه با چهار امتیاز صدرنشین گروه است فردا در بازی آخر گروهی مقابل اتریش قرار می‌گیرد.

هلند اگر مقابل اتریش شکست بخورد ممکن است به عنوان تیم سوم گروه صعود کند. رونالد کومان، سرمربی نارنجی‌ها، در نشست خبری قبل از این مسابقه گفت هلند تنها و تنها به دنبال صعود به عنوان صدرنشین است ولی اتریش را به هیچ وجه دست‌کم نمی‌گیرد.

استفان دی‌فرای مدافع هلندی اینتر در قلب خط دفاعی نارنجی‌ها در بازی با اتریش باید با مهاجم هم‌تیمی‌اش در اینتر مارکو آرناتوویچ مقابله کند. او گفت از این بابت خوشحال است و چون آرناتوویچ به زبان هلندی مسلط است با او کلی هم گپ خواهد زد.

تقابل با هم‌تیمی‌ات در اینتر، مارکو آرناتوویچ؟ بله، دیدار لذت‌بخشی خواهد بود. آرناتوویچ خیلی هم خوب هلندی صحبت می‌کند و با هم گپ خواهیم زد.

دیگر بازیکنان هلند چه می‌توانند بکنند که دیپای به عنوان رهبر تیم بهتر بازی کند؟ ما با دیپای رابطه خیلی خوبی داریم و با هم راحت حرف می‌زنیم. ما در این باره جلسه‌ای عالی داشتیم و صحبت کردیم ولی آنچه در این جلسه گذشت بین خودمان و در تیم خواهد ماند.

کومان 10 سال پیش مربی‌ات بوده. در این مدت چه تغییری کرده؟ به عنوان یک فرد تغییر زیادی نکرده. ولی به عنوان مربی قدمهای بلندی به سمت موفقیت برداشته. به عنوان مثال او بعد از دوران حضورش در بارسلونا خارق‌العاده پیشرفت کرده و ارتباط او با بازیکنان هم به مراتب بهتر شده.

هواداران هلندی از شما چقدر انتظار دارند؟ قهرمانی؟ بهتر است این را از روزنامه‌نگاران هلندی که در سالن هستند بپرسید. ما در تیم ملی به این مسائل خیلی نمی‌پردازیم چون تمرکز تیم را می‌گیرد.

دی‌فرای: با دیپای مشکلی نداریم، کومان پیشرفت کرده 2