یک‌شنبه 10 تیر 1403

ذوب‌آهن قهرمان تیم‌های میان جدولی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ذوب‌آهن قهرمان تیم‌های میان جدولی!

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پایانی به رتبه پنجم لیگ برتر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن بعد کش و قوس‌های فراوان در طول فصل توانست رتبه پنجم جدول را کسب کند و نسبت به سال گذشته 4 رتبه پیشرفت داشته باشد و 8 امتیاز بیشتر کسب کند.

محمد ربیعی بعد از بازی با ملوان و شکستی که مقابل این تیم در هفته شانزدهم لیگ داشت تصمیم گرفت تا از حضور در ذوب آهن استعفا دهد، اما این اتفاق رقم نخورد و او همچنان در راس امور فنی ذوب آهن باقی ماند، بازیکنان و مدیریت باشگاه ذوب آهن در آن مقطع به ربیعی اطمینان خاطر دادند که این تیم عملکرد بهتری خواهد داشت، حرف خود محمد ربیعی هم به این صورت بود که برای ترمیم زیرساخت و ساختن تیمی منسجم‌تر کار را شروع کرده‌اند و با این تفکرات آنها یکدل شدند و فصل برایشان ادامه پیدا کرد.

محمد ربیعی در جمع ذوبی‌ها باقی ماند و در هفته‌های پایانی لیگ برتر پیروزی‌های مهمی مقابل صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان کسب کرد تا با این 6 امتیاز پیشرفت قابل توجهی در جدول داشته باشد و در نهایت به رتبه پنجم جدول برسد.

آنها در این فصل 30 گل زدند و 30 گل دریافت کردند تا در عملکرد دفاعی و هجومی جز تیم‌های معمولی لیگ باشند، اما در سبک بازی آنها فرمول خاصی را دنبال می‌کردند و سرعت بالایی را این تیم در مسابقات در دستور کار خود قرار داده بود، با توجه به مصدومیت و عدم جذب مهره‌های هجومی آنها با حداقل دارایی در زمین حاضر می‌شدند اما نمایش هجومی خوبی داشتند.

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از استقلال و پرسپولیس بهترین عملکرد را در بازی‌های خارج از خانه داشت و اگر در بازی‌های خانگی امتیازات بیشتری کسب می‌کرد حتی می‌توانست در جمع چهار تیم برتر لیگ هم قرار بگیرد، در نهایت فصل برای آنها به بهترین شکل به پایان رسید و در رتبه پنجم لیگ برتر قرار گرفتند.

ذوب‌آهن قهرمان تیم‌های میان جدولی! 2