سه‌شنبه 12 تیر 1403

رقبای 2 سال پیش، هم‌تیمی‌های جدید:/ جدایی مغانلو بازگشت مهاجم محبوب استقلالی‌ها را کنسل کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رقبای 2 سال پیش، هم‌تیمی‌های جدید:/ جدایی مغانلو بازگشت مهاجم محبوب استقلالی‌ها را کنسل کرد!

حضور مغانلو شانس بازگشت قایدی به فوتبال ایران را کاهش داد.

به گزارش "ورزش سه"، حضور احتمالی شهریار مغانلو در اتحاد کلبا شرایطی را فراهم می‌کند تا مهدی قایدی در کنار یکی از بهترین مهاجمان فوتبال قرار بگیرد و رقابتی که در فصل 1401-1402 برای کسب عنوان آقای گلی داشتند این بار در تیم کلبا برای کسب عنوان آقای گلی لیگ امارات داشته باشند.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی از بازگشت احتمالی مهدی قایدی به لیگ ایران انجام شد اما با توجه به اینکه مقانلو پیشنهادی از یک تیم دیگر اماراتی داشت و به دلیل حضور مهدی قایدی اتحاد کلبا را انتخاب کرد، بقای قایدی در کلبا هم افزایش پیدا کرد تا شاهد این زوج فوق‌العاده در تیم ببرهای امارات باشیم.

قایدی و شهریار مغانلو دو فصل پیش رقابت نزدیک و جالبی را برای کسب عنوان آقای گلی با یکدیگر داشتند و در نهایت شهریار به عنوان آقای گلی رسید، مغانلو فصل گذشته هم آقای گل فوتبال ایران شد تا با کسب 2 آقای گلی پیاپی با پشتوانه آماری فوق‌العاده‌ای مجدد لژیونر شود و اهداف بزرگتری از لیگ امارات را دنبال کند.

حضور قایدی و مغانلو در یک تیم می‌تواند به تیم ملی ایران هم کمک کند تا در کنار حضور آزمون و طارمی که سال‌ها در کنار یکدیگر بازی می‌کنند این دو بازیکن هم با شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر در تیم ملی به میدان بروند.

باید دید این انتقال چه زمان اتفاق خواهد افتاد و دو ستاره فوتبال ایران در فصل آینده لیگ امارات چه عملکردی خواهند داشت.

رقبای 2 سال پیش، هم‌تیمی‌های جدید:/ جدایی مغانلو بازگشت مهاجم محبوب استقلالی‌ها را کنسل کرد! 2