یک‌شنبه 27 خرداد 1403

رئال رویایم بود / به این دلیل رئال را به بارسلونا ترجیح دادم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال رویایم بود / به این دلیل رئال را به بارسلونا ترجیح دادم

اندریک در مصاحبه با آاس توضیح داد که چرا در حالی که از بارسا نیز پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت به رئال ملحق شود.

به گزارش "ورزش سه"، اندریک سال گذشته به رئال پیوست ولی تا زمانی که 18 ساله شود در پالمیراس قرضی توپ خواهد زد. او از ماه جولای می‌تواند به رئال ملحق شود.

اندریک از بارسا نیز پیشنهاد داشت ولی در نهایت با رئال به توافق رسید و بسیاری منتظر ورود او به این باشگاه هستند. اندریک در فصل پیش رو مهاجم نوک رئال خواهد بود.

او در مصاحبه با آاس و در مورد دلیل انتخاب رئال به جای بارسا گفت: «اصلا بحث انتخاب نبود چون برای من پیوستن به رئال یک رویا بود. من رئال را انتخاب نکردم چون اصلا به پیشنهادات دیگرم توجهی نداشتم و هدفم تکمیل رویای کودکی هایم بود. به همین سادگی.»

اندریک در مورد رقابت شدید در رئال با ورود کیلیان امباپه گفت: «رئال یک تیم برنده و متشکل از بهترین های دنیاست. اینجا ورود هیچ بازیکنی تهدید محسوب نمی شود. در بهترین تیم دنیا همیشه باید بهترین ها در هر پستی حاضر باشند. بازی کنار بهترین ها باعث پیشرفت شما می شود. هر چه رقابت بیشتر باشد، به سود رئال و بازیکنان خواهد بود. این کمک خواهد کرد جام های مهمی ببریم و در بالاترین سطح باشیم. در نهایت جام بردن رئال مهمتر از هر چیزی است.»

اندریک همچنین در مورد صحبت با فلورنتینو پرز و آنچلوتی گفت: «من در مادرید با آنها بودم. آنها به من آرامش و اعتماد به نفس زیادی دادند و به من گفتند که بازی هایم را در پالمیراس تعقیب می کنند. اینکه منتظر پایان فصل و ورود من هستند.»

رئال رویایم بود / به این دلیل رئال را به بارسلونا ترجیح دادم 2
رئال رویایم بود / به این دلیل رئال را به بارسلونا ترجیح دادم 3