یک‌شنبه 8 مهر 1403

رئیسی: شاخص نخبگی را وطن دوستی می‌دانم / دانشجو باید نسبت به اصلاح امور حساس باشد + فیلم و عکس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رئیسی: شاخص نخبگی را وطن دوستی می‌دانم / دانشجو باید نسبت به اصلاح امور حساس باشد + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان، امروز در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: دانشجو همواره در طول سال دانشجو است و صرفاً در روز دانشجو، نباید مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود: دانشجو، قشر پیشتازی است که جامعه‌اش را می‌شناسد و آماده است برای رفع نیاز جامعه، خود را عرضه کند. رئیسی تاکید کرد: دانشجو در...

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان، امروز در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: دانشجو همواره در طول سال دانشجو است و صرفاً در روز دانشجو، نباید مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود: دانشجو، قشر پیشتازی است که جامعه‌اش را می‌شناسد و آماده است برای رفع نیاز جامعه، خود را عرضه کند.

رئیسی تاکید کرد: دانشجو در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گره‌گشایی می‌کند و باید همواره در جایگاه روشنفکری قرار داشته باشد. رئیس قوه اجرایی افزود: دانشجو در این جایگاه روشنفکری لازم است ببیند قبل از اینکه دیگران ببینند؛ رصد بکند، قبل از اینکه دیگران رصد بکنند و شرایط جامعه را خوب درک بکند و در زمان لازم، مطالبه‌گری و حق خواهی کند و به اصلاح امور حساس باشد.