شنبه 29 اردیبهشت 1403

رئیسی: مردم توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
رئیسی: مردم توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند

رئیس‌جمهور گفت: دشمن رسما گفته فشار حداکثری مفتضحانه شکست خورده و تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبوده است و اینها جای شکرگذاری دارد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد به محمدمهدی زاهدی‌وفا گزینه پیشنهادی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، درباره حواث اخیر اظهار داشت: باید از خداوند متعال شاکر باشیم چرا که مردم بسیار با بصیرتی و دشمن‌شناسی داریم که حقیقتا جلوه دیگری از زمان‌شناسی خود را نشان دادند و دشمنان را در این فتنه ناکام گذاشتند. هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب همیشه مورد توجه است و حضور مییلونی مردم در خیابان‌ها و اعلام موضع‌شان دشمن را ناکام گذاشت.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در سخنرانی‌شان تحلیل جامعی نسبت به حوادث اخیر ارائه فرموده و دلیل فتنه‌ها علیه کشور و انقلاب را مطرح کردند که برای همگان قابل درک بود. ایشان درباره اینکه چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ما توطئه می‌کند و این بلواها را راه می‌اندازد، علت را پیشرفت کشور دانستند و فرمودند دشمن نمی‌خواهد کشور پیشرفت کند. حقیقتا دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ما این است که می‌بیند علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها در حال پیشرفت هستیم؛ به تحریم‌ها و موانع بی‌توجهی می‌کند، بله در جهت رفع تحریم‌ها تلاش می‌کند اما هم‌زمان برای خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌کوشد.

رئیس‌جمهور گفت: دشمن رسما گفته فشار حداکثری مفتضحانه شکست خورده و تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبوده است و اینها جای شکرگذاری دارد. در شرایطی که برخی ایالت‌های آمریکا و برخی کشورهای اروپا در شرایط قرمز به سر می‌برند، وضعیت ایران در مسئله کرونا به‌نحوی است که روزهایی را بدون فوتی گذراندیم و شرایط ابتلا در کشور متفاوت شده و به حداقل ممکن رسیده است.

ادامه دارد...

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.