پنج‌شنبه 12 مهر 1403

رئیس بارسلونا پرونده‌های قدیمی را باز کرد / دل لاپورتا هنوز از ژاوی پر است: بهانه‌گیری تمام شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئیس بارسلونا پرونده‌های قدیمی را باز کرد / دل لاپورتا هنوز از ژاوی پر است: بهانه‌گیری تمام شد

صحبتهای اخیر لاپورتا درباره هانسی فلیک به عنوان طعنه رئیس بارسا به سرمربی سابق این تیم، ژاوی، تفسیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا از فرصت حضور در یک برنامه خیریه بنیاد یوهان کرویف استفاده کرد تا دقایقی با خبرنگاران صحبت کند. این گفتگوی کوتاه مورد توجه قرار گرفته چرا که به نظر می‌رسد رئیس بارسلونا همچنان از هیچ فرصتی برای طعنه زدن به ژاوی نمی‌گذرد.

لاپورتا در شروع صحبت با خبرنگاران از شرایط تیم هانسی فلیک تقدیر کرد و گفت تصمیم باشگاه برای سپردن هدایت تیم به این مربی آلمانی درست بوده است. او گفت تصمیم نهایی برای استخدام فلیک را شخص او نگرفته بلکه کمیسیون فنی بارسلونا به ریاست دکو به این نتیجه رسیدند که تیم نیاز به انگیزه‌ای جدید دارد.

رئیس بارسلونا در ادامه از فلیک به عنوان مربی‌ای بسیار بادانش که شور و شوق بارسایی یاد کرد و گفت:" هانسی می‌داند که این بارسا شرایط عالی‌ای دارد چرا که ما چندین بازیکن درجه‌یک را از آکادمی به تیم اول آورده‌ایم و بازیکنانی سطح بالا جذب کرده‌ایم. ما از کار او واقعا راضی هستیم".

در این قسمت از صحبتهای لاپورتا بود که او جمله‌ای جنجالی به زبان آورد و گفت:" هانسی فلیک بهانه‌گیر نیست. او اصلا دنبال بهانه نمی‌گردد. بازیکنان مصدوم برای همه نگرانی درست کرده بودند ولی هانسی بدون بهانه‌گیری به خوبی از این بحران عبور کرد". بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی معتقدند فلیک به شکلی واضح به ژاوی طعنه زده است. سرمربی سابق بارسا همیشه به عنوان مربی‌ای که بعد ز شکستها به دنبال بهانه می‌گردد مشهور بود.

رئیس بارسلونا پرونده‌های قدیمی را باز کرد / دل لاپورتا هنوز از ژاوی پر است: بهانه‌گیری تمام شد 2
رئیس بارسلونا پرونده‌های قدیمی را باز کرد / دل لاپورتا هنوز از ژاوی پر است: بهانه‌گیری تمام شد 3