شنبه 7 مهر 1403

رافا مارین فوق العاده بود / چه خریدی: مدافع رئالی کونته را ذوق‌زده کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رافا مارین فوق العاده بود / چه خریدی: مدافع رئالی کونته را ذوق‌زده کرد

سرمربی ناپولی از نمایش رافا مارین در بازی برابر پالرمو تمجید کرد و گفت از بازی او به وجد آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، رافا مارین 22 ساله در اولین بازی خود با پیراهن ناپولی شروعی عالی داشت. مدافع میانی رئال مادرید که تابستان امسال با بند بازخرید توسط باشگاه اسپانیایی به ناپولی منتقل شد، اولین بازی خود را در بازی جام حذفی مقابل پالرمو (5-0) انجام داد که به معنای صعود آبی ها به دور بعد بود.

نمایش رافا مارین که تا به حال فرصتی برای بازی نداشت، بسیار خوب بود و این باعث تمجید مربی او، آنتونیو کونته، شد. کونته در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود را اینگونه از مارین تمجید کرد: «رافا در دو ماه و نیم گذشته از نظر بدنی بسیار رشد کرده است. او پسری بسیار فداکار و بسیار جدی است و من این را دوست دارم، او سخت و خوب کار می‌کند.»

مربی ایتالیایی افزود: «مدافعان باید در بازی‌سازی از عقب زمین پیشرفت کنند زیرا همان‌طور که قبلاً گفتم در تیمی مانند ناپولی ما باید از دفاع بازی را شروع کنیم و انتظارم از مدافعان فقط دفع توپ نیست. ما می‌خواهیم بر بازی‌ها مسلط باشیم.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «از رافا در مجموع بسیار راضی هستم و او من را به وجد آورد. او پسری 22 ساله است که جای پیشرفت زیادی دارد. رسیدن به ناپولی یک جهش مهم در فوتبال است و برای او حد و مرزی نمی‌بینم.»

رافا مارین فوق العاده بود / چه خریدی: مدافع رئالی کونته را ذوق‌زده کرد 2
رافا مارین فوق العاده بود / چه خریدی: مدافع رئالی کونته را ذوق‌زده کرد 3