یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

در گام پنجم این طرح گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان گفت: در گام پنجم رزمایش شهید سلیمانی، بسیجیان به کمک کادر درمان آمدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه طرح واکسیناسیون خودرویی با همکاری ادارات برای مقابله با بیماری منحوس کرونا آغاز شده است، گفت: در طرح شهید سلیمانی بسیجیان با همه توان به کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافتند.

طهماسبی، ادامه داد: در گام پنجم این طرح گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه واکسیناسیون در مرکز امام علی (ع) در حال انجام است، گفت: مرکز واکسیناسیون خودرویی اضافه شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: طرح توزیع کمک‌های مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری همه ادارات و نهادها اجرایی شده و این طرح در مناسبت‌های مختلف از جمله یوم العباس، عید غدیر، رمضان با جمع‌آوری هم کمک‌های مومنانه از سوی مردم انجام شده و همچنان تداوم دارد.

به گفته وی، در استان زنجان 50 تیم مراقبتی، 380 تیم نظارتی و 600 تیم حمایتی سپاه در طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003MGG