شنبه 28 مهر 1403

راه‌پیمایی در خیابان‌های بارسلون / بارسا در روز ملی کاتالونیا: به اصالت‌مان افتخار می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راه‌پیمایی در خیابان‌های بارسلون / بارسا در روز ملی کاتالونیا: به اصالت‌مان افتخار می‌کنیم

خوان لاپورتا، هانسی فلیک و نمایندگانی از تیم مردان و زنان بارسلونا در مراسم جشن روز ملی کاتالونیا شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسا در ایالت کاتالونیا اهمیتی فوق‌العاده دارد و بی‌دلیلی نیست که شعار "فراتر از یک باشگاه" همیشه درباره بارسلونا بر سر زبان اهالی کاتالونیا است.

به همین خاطر است که هر ساله در روز جشن ملی کاتالونیا حضور نمایندگان باشگاه بارسا برای مردم اهمیت خاصی دارد. امسال خوان لاپورتا، رئیس باشگاه به همراه هانسی فلیک، سرمربی تیم مردان، الکس بالده، به عنوان نماینده بازیکنان تیم مردان، پره رومئو، سرمربی تیم زنان و الکسیا پوتیاس، به عنوان نماینده بازیکنان تیم زنان در راه‌پیمایی روز ملی شرکت داشتند.

خوان لاپورتا در مراسم امروز روی سکو رفت و سخنرانی کرد. او درباره اهمیت باشگاه بارسلونا برای کاتالونیا گفت: "یک سال دیگر گذشت و اف‌سی بارسلونا به عنوان نهادی که از ریشه دموکراتیک است، می‌خواهد در مراسم روز ملی شرکت کند. این حضور ما اقدام ساده‌ای است ولی اهمیت نمادین فوق‌العاده‌ای دارد. بارسلونا از سال 1919 در این راه‌پیمایی شرکت کرده است و هر زمان که شرایط سیاسی اجازه داده در آن حضور داشته است. ما به این حضور افتخار می‌کنیم. باشگاه بارسلونا همیشه حامی حق و آزادی‌های کاتالونیا بوده است. هیئت مدیره و همه اعضای باشگاه همیشه باید به ارزش‌های بنیادین بارسلونا احترام بگذارند."

راه‌پیمایی در خیابان‌های بارسلون / بارسا در روز ملی کاتالونیا: به اصالت‌مان افتخار می‌کنیم 2