یک‌شنبه 8 مهر 1403

ربیعی: فولاد مستحق برد بود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ربیعی: فولاد مستحق برد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: باید واقع بینانه بگویم که در نیمه اول فولاد هم بهتر از ما بازی کرد و روی اشتباهات فردی ما در پاس‌های به عقب و از دست دادن دو سه توپ، فرصت به دست آورد که استفاده نکرد. وی ادامه داد: به نظرم نیمه اول متعلق به فولاد بود و نیمه دوم ما کمی بهتر شروع کردیم و دو فرصت خوب داشتیم که استفاده...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: باید واقع بینانه بگویم که در نیمه اول فولاد هم بهتر از ما بازی کرد و روی اشتباهات فردی ما در پاس‌های به عقب و از دست دادن دو سه توپ، فرصت به دست آورد که استفاده نکرد.

وی ادامه داد: به نظرم نیمه اول متعلق به فولاد بود و نیمه دوم ما کمی بهتر شروع کردیم و دو فرصت خوب داشتیم که استفاده نکردیم و اجازه دادیم حریف سیطره بیشتری روی ما داشته باشد و در دقایق آخر به پیروزی برسند.

ربیعی عنوان کرد: به بازیکنانم خداقوت می‌گویم. آن‌ها در این شرایط جوی تلاش خود را کردند. این شرایط آب و هوایی برای تیم ما که اولین بار این وضعیت را تجربه می‌کرد، تأثیرگذار بود که البته ارزش‌های برد را فولاد کم نمی‌کند. حریف مستحق این برد بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

انتهای پیام /