شنبه 29 اردیبهشت 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

امتحانات نهایی برای کنکور 1402 برگزار و نمرات دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان اعلام شد، اما بسیاری از داوطلبان با نمره پایین مواجه شده‌اند و همین موضوع گلایه‌ها و حاشیه‌های امتحانات نهایی از آموزش و پرورش را به اوج رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج اعتراضات داوطلبان امتحانات نهایی اوایل هفته آینده اعلام می‌شود و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره تاثیر سهمیه و شرایط مصححان امتحان توضیحاتی ارائه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امتحانات نهایی برای کنکور 1402 برگزار و نمرات دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان اعلام شد، اما بسیاری از داوطلبان با نمره پایین مواجه شده‌اند و همین موضوع گلایه‌ها و حاشیه‌های امتحانات نهایی را به اوج رسانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امتحانات نهایی برای کنکور 1402 برگزار و نمرات دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان اعلام شد، اما در این میان بسیاری از داوطلبان با نمره پایین مواجه شده‌اند و به این وضعیت معترضند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شوآف محمدرضا گلزار با مرسدس بنز شاسی بلند جدیدش در دبی را ملاحظه کنید.

خبرگزاری تسنیم

چکیده ای از گزارشی که کبگانیان در مناظره درباره عدالت آموزشی و آثار آن در کنکور به آن استناد می کند، منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنار طاها دختر اهل چمچمال در استان سلیم‌انیه اقلیم کردستان عراق توانست در خانه محقر و بدون امکانات رتبه‌ی اول کنکور را در عراق بدست بیاورد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روزها که تب و تاب کنکور و رتبه های برتر کنکور حسابی داغ شده است بد نیست سری به رتبه های کنکور سلبریتی ها بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آزمون سراسری سال 1403 (برای ورود به سال تحصیلی آموزش عالی 1404-1403) نمره کل سابقه تحصیلی فقط بر اساس نمرات نهائی دروس عمومی و تخصصی پایه دوازدهم دانش آموزان محاسبه می‌شود و به میزان پنجاه (50) درصد در نمره کل داوطلب تأثیر قطعی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله دوم کنکور سراسری سال 1402 درحالی 14 و 15 تیر سال جاری برگزاری شد که برای نخستین بار سهم سوابق تحصیلی در این آزمون 40 درصدی و قطعی بود و این سهم در کنکور سال بعد 50 درصد و پس از آن 60 درصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مرحله دوم کنکور سراسری سال 1402 درحالی 14 و 15 تیر سال جاری برگزاری شد که برای نخستین بار سهم سوابق تحصیلی در این آزمون 40 درصدی و قطعی بود و این سهم در کنکور سال بعد 50 درصد و پس از آن 60 درصد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و ساعد سهیلی از جمله هنرمندانی هستند که توانستند در کنکور رتبه قابل توجهی را از آن خود کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون استاندار کرمان از تعطیل شدن ادارات دولتی استان در روز پنجشنبه هفته جاری (15 تیرماه) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به وزارت آموزش و پرورش برای معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات تاثیر نمرات امتحان‌ها در آزمون کنکور سراسری در ادامه این خبر باما همراه باشید.