شنبه 29 اردیبهشت 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، مجموعا 40 درصد از شرکت کنندگان امتحانات نهایی نوبت خرداد سال جاری، به منظور ایجاد سابقه و ترمیم نمره در این آزمون شرکت کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، مجموعا 40 درصد از شرکت کنندگان امتحانات نهایی نوبت خرداد سال جاری، به منظور ایجاد سابقه و ترمیم نمره در این آزمون شرکت کرده بودند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در بیان طرح‌های خلاقانه آموزشی در این استان، از برگزاری طرحی 18روزه برای ارتقای رتبه داوطلبان این استان در کنکور سراسری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح‌های جدید استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات طرح بورسیه معلمی که بیش از شش ماه است که در وزارت آموزش و پرورش است، اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات استخدام در دانشگاه فرهنگیان با شیوه «دومدرکی» که برای نخستین بار در تاریخ ایران اجرا می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جذب نیرو در آزمون فرهنگیان با تغییراتی روبه رو شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اصلاح شیوه‌های جذب، گزینش دانشجومعلمان و طرح‌های جدید استخدام معلمان در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق 1406 بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق 1404 را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای 30 نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه فرهنگیان به اعلام مصوبات آخرین جلسه هیئت امنای این دانشگاه که برای نخستین بار با حضور رئیس جمهور برگزار شد پرداخت و شیوه های جدید جذب دانشجومعلمان در این دانشگاه را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان و طرح‌های جدید استخدام معلم و جذب دانشجومعلمان در این دانشگاه اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

عامل مهم افت معدل در دوره متوسطه این است که همه چیز آموزش را به شغل آینده، رتبه کنکور، دکتر و مهندس‌شدن فرزندمان گره زده‌ایم و از هدف اصلی که پرورش شهروند و انسان خوب در این جهان نو به نو شده و در حال تغییر است، غافل شده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

این جوان جوانرودی که در آن سال با اقتدار گوی سبقت را از دانش‌آموزان مدارس خاص تهران و مدارس دیگر شهرهای کشور ربود، فرزند خانواده‌ای 10نفره است که پدرش کارگر ساختمان و مادرش خانه‌دار بوده و در انباری2در 3متری خانه‌اش برای کنکور مطالعه می‌کرد.