دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده «جواهر سرخ» می‌گوید به عنوان اولین برنامه‌ساز وارد جزیره هرمز شده؛ از گرما تا بسیاری از مشکلات همچون کم‌آبی را به جان خریده‌اند تا ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، بومی و فرهنگی این اقلیم ارزشمند در قالبِ یک مسابقه و فضای سرگرم‌کننده معرفی شود.

وب‌گاه فرارو

کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛2-3 درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از نکاتی که در بازی‌های استقلال به چشم می‌خورد، این است که آنها با اینکه برتری‌شان در حفظ توپ و مالکیت را بر حریفان خود دیکته می‌کنند، اما کمتر پیش می‌آید که از این برتری برای خلق موقعیت‌های خطرناک استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از رسیدگی به دو پرونده روز دوشنبه دوم آبان ماه 1401 در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار در یادداشتی درباره حوادث اخیر نوشت: در اینکه هر حکومتی صاحب نظمی برای اداره جامعه است، تردیدی نیست. ولی قدم اول در این نظم و سامان دهی به خصوص در جمهوری اسلامی که با اعتبار، خواست و رای مردم روی کار آمده باید تامین حقوق اساسی، دسترسی مساوی آحاد جامعه به امکانات و خدمات پایه، برقراری عدالت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و امنیت و احقاق حقوق شهروندی باشد تا در صورت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه رئیس جمهور دولت اصلاحات به خوبی می بیند که کشور دچار چه بحران هایی است، گفت: اینکه برخی ها انتظار دارند آقای خاتمی در این مقطع، هر روز اظهار نظر کند، واقع بینانه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرضه نفت سفید به طور الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده اسبق مجلس پیشنهاد کرد که دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی شریف اخراج و 10 تا 15 سال ممنوع الخروج شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان مربوط به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان و به‌صورت علنی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورود برخی اقلام توسط دانش آموزان به داخل مدارس ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیماری قلبی دلیل شماره یک مرگ و میر در دنیاست. محققان قرن‌هاست که در این زمینه تحقیق می‌کنند. جای تعجب ندارد که بیماری‌های قلبی پیچیده هستند و عوامل زیادی روی آن‌ها تاثیرگذار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی، محمدصادق کوشکی و سایر هفکرانشان در این جریان که دیگران را متهم به سکوت می کنند خوب است به سایت رسمی آقای سعید جلیلی مراجعه کنند و از او سوال کنند که چرا تنها موضع گیری رسمی‌اش مربوط به 27 مهر یعنی یک ماه پس از شروع آشوب‌هاست. یا مثلا بگویند که موضع آقای صادق محصولی درباره این اتفاقات چه بوده؟ سکوت کرده یا مشغول عزل و نصب های وزارت رفاه است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که گیاه‌خواران صرف نظر از وضعیت مالی و انتخاب سبک زندگی، بیشتر از افراد گوشتخوار مستعد افسردگی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از آمدن کی روش به تیم ملی، سرمربی پرتغالی برای اردوی اتریش 3 مدافع راست به نام های رامین رضاییان، صادق محرمی و صالح حردانی را به تیم ملی دعوت کرد که از این بین رضاییان موفق به دریافت ویزا نشد و محرمی و حردانی در اردوی اتریش حضور داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایروانی تحقیقات سازمان ملل درباره ادعاهای بی اساس مربوط به پهپادهای ایران در جنگ اوکراین را غیرقانونی خواند.