یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات در آخرین اظهار نظر خود بار دیگر تاکید کرده این فیلترینگ ها در حیطه مسئولیت او نبوده اما بلافاصله از این گفته است که او فقط یکی از 13 عضو کمیته فیلترینگ است و نظرات کارشناسی می دهد و مواضعش را می گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری در اعتماد نوشت: باید پیام اعتراضات اخیر را بشنویم و حتما اصلاحاتی در حکمرانی انجام دهیم. لجاجت کارساز نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی در وزارت خارجه منصوب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطعی اینترنت‌ها آسیب‌های سراسری و جدی داشته که نمی‌توان آن را انکار کرد، از قطعی اینستاگرام و از بین رفتن کسب‌وکارهای مجازی گرفته تا نابودی استارتاپ‌های ایرانی. به طور مثال اپلیکیشن «بلد» به تازگی به علت وضعیت نامناسب اینترنت اعلام ورشکستگی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولتی‌ها تصمیم گرفته‌اند بسته‌ای حمایتی به صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی تخصیص بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال که هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مدت یک‌بار اعلام شد که طرح کالابرگ الکترونیکی در شهریورماه اجرایی می‌شود، اما سپس اجرای طرح به مهرماه موکول شد. با این وجود، حالا هم زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که دولت پولی برای اجرای طرح کالابرگ ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای جازی بیش از یکسال است که تصویب شده و در همان زمان هم که اعلام شد این موضوع آسیبی جدی به کسب و کارها می‌زند، مسئولین اعلام کردند که زیرساخت‌های آن به صورت کامل فراهم است پس چرا سازمانی دولتی مانند صداوسیما نتوانسته از این زیرساخت‌ها استفاده کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان صداوسیما در سال1401 بودجه 5289 میلیارد و 237 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کارهای نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کردستان گفت: «مسأله بستن راه‌ها واقعیت ندارد. خانواده هم اعلام کردند که ما مراسم چهلم نداریم. وقتی خانواده اعلام می‌کند که مراسمی نداریم، پس چه کسی می‌خواهد مراسم برگزار کند؟ البته کسی جلوی مردم را نگرفته است. منعی هم برای برگزاری مراسم نداریم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلیان گلاس، روانشناسی که اولین بار این اصطلاح را در سال 1995 در کتابش به نام آدم‌های سمی به کار برد، رابطه سمی را این طور تعریف می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر اسم غول مدیای قطری را اشتباه نوشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشتر معامله گران در بازار در انتظار هر سیگنالی از سوی فدرال رزرو هستند تا نشان دهند سرعت افزایش نرخ بهره کاهش خواهد یافت. این موضوع می تواند تنها روزنه امید بازارهای بدون نرخ سود مانند طلا باشد. ا

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین دهباشی، فعال سیاسی به توئیت انتقادی علی مطهری، نماینده مجلس دهم درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش تندی نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز