دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش ایندیپندنت، امروزه متخصصان هشدار می‌دهند که رژیم‌های کاهش وزن باید فقط برای کسانی باشد که از نظر پزشکی به آن نیاز دارند نه برای افراد لاغری که امیدوارند به استانداردهای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی برسند. در حالی که تبلیغات با موضوع روش‌های مختلف لاغر شدن، بازار خوبی را برای تهیه‌کنندگان و نویسندگان این برنامه‌ها به ارمغان می‌آورد اما تحقیقات جدید نشان می‌دهند که اگر اضافه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره مین‌گذاری و پرتاب خمپاره به اوین توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در دولت سیزدهم و در یک سال گذشته 35 موزه به کشور اضافه شده است و به رئیس‌جمهور قول داده‌ایم تا پایان 1404 تعداد موزه‌ها را به عدد هزار برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

ضدانقلاب که در گذشته به دنبال کشته‌سازی در اغتشاشات بود، اکنون مسیر دیگری انتخاب کرده که کم هزینه‌تر است؛ برخی از آن افرادی که خودکشی کرده و بر اثر مصرف مشروبات الکلی و سقوط از ارتفاع درگذشته‌اند را به عنوان جان‌باختگان اتفاقات اخیر معرفی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: کشته شدن کودک هشت ساله سراوانی در روستای آسپیچ این شهرستان بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فتح الله‌زاده امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و مسائل جاری تیم رسیدگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظات عاشقانه فیلم در چشم باد در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات برخی سیاسیون که منجر به دوقطبی سازی جامعه می شود و آیا مصداق جرم سیاسی است؟ گفت: برخی از موارد به صراحت قانون جرم سیاسی که در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ 20 اردیبشهت ماه سال 95 تصویب شد و برخی از جرایم به موجب ماده 3 قانون مورد بحث احصا شده است.

خبرگزاری تسنیم

همایش تبیین افق تحول سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با حضور سعید مقیسه رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا)، معاونان، مدیران و تمام کارکنان ساترا، در مجتمع فرهنگی شهید باهنر تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

انگار دریافت دستمزد مهران مدیری و پخش نشدن دورهمی، به تازگی محل مناقشه‌ای برای باز پس گرفتن دستمزد این مجری و کارگردان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: سرمربی باید شخصاً کمک‌مربی‌اش را انتخاب کند. ضمن احترام به همه مربیان داخلی که عالی هستند، کارلوس کی‌روش قبلاً با نکونام کار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان، ولی تعداد منتقدان او دو چندان است. این منتقدان الزاما در بین چهره‌های ورزشی نیستند و طیف‌های مختلفی را دربر می‌گیرند. ساعد سهیلی، هنرپیشه و بازیگر یکی از افرادی است که بابت چنین اظهاراتی از نیما نکیسا گلایه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از دیروز تا امروز 3 آبان 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 222 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 61 نفر از آنها بستری شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوشنگ عباسی، بازیگر قدیمی تئاتر و مرشد پیشکسوت در بیمارستان فیروزگر تهران بستری و تحت جراحی قرار گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاضی افشاری گفت: بر اساس کیفرخواست صادره، ادله، تصاویر و اسناد پرونده که به رؤیت متهم و وکلای وی رسید و همچنین اقاریر متهم نزد بازپرس و در جلسات رسیدگی به پرونده در دادگاه، اتهام متهم دایر بر افساد فی الارض از طریق تشکیل گروهک تروریستی «حرکه النضال» و سرکردگی آن و انجام اقدامات تروریستی به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران به وی تفهیم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعه دریافت تسهیلات یک میلیارد و 500 میلیون تومانی توسط وی از شرکت ملی مس ایران افزود: حتی یک ریال وام نگرفتم و نخواهم گرفت.